آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل 0 تا 100 رایگان و کامل | 1gamer

همانطور که در قبل گفمجله خبری یک گیمر برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود نیاز دارید که بازی را در یک حساب کاربری ذخیره داشته باشید. با انجام این کار شما در هر زمانی و با هر موبایلی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود، ادامه بازی خود را دنبال کنید و دیگر لازم نیست بازی را از اول شروع کنید. به همین منظور در صفحه ابتدایی بازی، روی گزینه کال اف دیوتی در وسط بزنید و در ادامه ایمیل یا جیمیل خود را در اولین کادر و رمز جیمیل را در کادر بعدی وارد کنید ودر نهایت کلید sign in now را بزنید. اگر رمز اکانت خود را فراموش کرده باشید، می‌‎توانید با لمس گزینه forget password یک لینک با ایمیل دریافت کنید که به شما امکان می‎‌دهد تا رمزعبور خود را ریست کنید و این راهکار به برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل کمک خواهد کرد. دو گزینه دیگر که در ابتدای بازی برای ساخت حساب کاربری می‌توان از آنها استفاده کرد اکانت اکتیویژن یا فیسبوک است.

  • اما اگر قصد دارید در این بازی به یک فرد ماهر تبدیل شوید، باید نکات مختلفی را بدانید.
  • نمایشگر فوق‌العاده‌ی این گوشی هم از نوع Super AMOLED با قابلیت پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزیست.
  • پرک‌ها توانایی‌های ویژه‌ای هستند که شما می‌توانید به کاراکتر خود اضافه کنید.
  • مثلا مسابقه ground war یک نقشه بزرگ است که در آن دو تیم ۱۲ نفره روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به همین دلیل هم از این مورد در لیست ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل نام برده‌ایم. برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید. علاوه بر این، استفاده از کارت‌های Weapon XP نیز برای بالا بردن سطح آن سلاح امکان‌پذیر است. علاوه‌بر تمام حالت‌های ثابت بازی، یک سری حالت‌های ویژه نیز وجود دارند که همیشگی نیستند. این حالت‌ها ممکن است برای چند روز یا چند هفته وجود داشته باشند و سپس ناپدید شوند.

بخوانید  آموزش صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آسان جم | 1gamer

خرید 5000 cp کالاف دیوتی موبایل (فوری)

چنانچه یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید، برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل با فراینده ساده‌ای روبرو خواهید بود. در این شرایط حتی اگر گوشی خود را عوض کنید با اطلاعات جیمیل اکانت خود می‌‎توانید به بازی ادامه دهید. به طور کل سبک بازی کالاف دیوتی موبایل به دو دسته چند نفره و بتل رویال تقسیم بندی می­شود. کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی به حساب می­آید، به طوری که در ساعات ابتدایی انتشار آن بیش از 20 میلیون گیمر آن را در دستگاه های خود نصب کرده اند. همین موضوع باعث شده، کالاف دیوتی موبایل رکورد پردانلود ترین بازی موبایلی را بشکند. مجموعه بازی های کالاف دیوتی از بهترین ها در این سبک به حساب می­آید.

نظرات

مثلا یکی از آن‌ها نصب برنامه Google Opinion Rewards است که برای این کار شاید نیاز به تغییر IP وجود داشته باشد. برخی از یوتیوبرها نیز به مخاطبان‌شان CP رایگان می‌دهند و باید کمی خوش شانس باشید که از این روش بتوانید ارز درون بازی را دریافت کنید. بعضی از نقشه‌ها همیشگی نیستند و ممکن است پس از مدتی غیر فعال شوند و برخی از آن‌ها نیز محدود به یک حالت خاص می‌شوند. بنابراین شما نمی‌توانید همیشه به تمامی نقشه‌های بازی Call of Duty Mobile دسترسی داشته باشید.

ورود به حساب کاربری

برای این کار وارد Settings و پس از آن General و نهایت iPhone Storage شوید. لیست برنامه‌هایتان را مرور کنید و هربرنامه‌ای که برایتان کاربردی ندارد را حذف کنید. به کال اف دیوتی برگردید و در صورتی که مشکل برطرف نشده بود این فرایند را تکرار کنید.

بخوانید  اکانت های ویژه ~ خرید کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر