اکانت های ویژه ~ خرید کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

سپس فرم خرید سی پی با ایدی یا عادی کالاف موبایل متناسب با نوع اتصال خود به بازی را تکمیل کنید و اطلاعات خود را کامل و با دقت وارد نمایید. پس همانطور که تاکید شد شما باید اکانت خود را در بازی کالاف ثبت نمایید. برای انجام خرید های کالاف موبایل نیاز به مشخصات ورود شما به بازی می‌باشد. بازی کالاف دیوتی موبایل (به اختصار COD Mobile) دارای دو حالت مالتی پلیر و بتل رویال می‌باشد. در حالت بتل رویال دو نقشه وجود دارد که یکی Isolated بوده و دیگری Blackout نام دارد.

  • همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کالاف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرده است.
  • سایت پرشین جم با بهره‌مندی از تیم پشتیبانی حرفه ای این امکان را فراهم میسازد تا سی پی خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن واریز شود و حساب کالاف دیوتی موبایل شما شارژ شود .
  • شما می‌توانید از سایت ایران موجو با سفارش و خرید الماس فری فایر، از امکانات ویژه و جذابی که در این بازی لحاظ شده نهایت استفاده را ببرید.
  • برای بهره‌مندی از این قابلیت و شخصیت‌سازی کاراکتر خود، نیاز به خرید cp کالاف دیوتی موبایل دارید.
  • در این فصل با نام « Zombies are back » قرار است دوباره از زامبی‌ها استقبال کنیم، اسلحه جدید Krig 6 را ببینیم و در مپ جدید Haunted Hacienda بازی کنیم.

این مجله خبری یک گیمر پر از درگیری‌های آخرالزمانی است و برای اولین بار در کالاف‌دیوتی شاهد رهبری زنان هستیم. کاموها؛ از پوست اژدها گرفته تا بدنه طلایی، اسکین‌های مخصوص تجهیزات جنگی شما هستند. شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. البته بدست‌آوردن بعضی از Camoها بسیار سخت است و باید مأموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها پشت سر بگذارید.

بخوانید  صرافی Coinex چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

آیا بازی کالاف دیوتی موبایل رایگان است؟

این بازی گرافیک و صداگذاری بسیار باکیفیت و المان‌ها، شخصیت‌ها و محیط‌ها متنوعی دارد و بروزرسانی جدید آن از مایکت قابل دریافت است، به همین خاطر حجم زیادی هم داشته و علاوه بر فایل نصبی بازی باید دیتای مربوط به این آیتم‌ها را هم نصب کنید. با دانلود کال آف دیوتی موبایل از مایکت، دیتای این بازی نیز به صورت خودکار دانلود و روی گوشی شما نصب می‌شود. به دلیل محدودیت‌های دسترسی به گوگل‌پلی، دانلود بازی کال آف دیوتی با دیتا از طریق مایکت برای کاربران موبایل‌های اندرویدی آسان‌تر است؛ همچنین ترافیک شما در دانلود هر برنامه یا بازی از مایکت به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. از طرفی هم در هنگام ورود به بازی و دانلود پکیج‌های داخلی، هیچ خطایی وجود ندارد و بازی به شکل تست شده در اختیار شما قرار گرفته است. حتما تمام پلیر های بازی بهتر میدانند که برای رقابت هیجان انگیزتر و پیشرفت سریعتر در Call Of Duty شما نیاز به خرید سی پی CP می باشید.

گان میتیک کد 44903

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. در صفحه بعدی می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و در حالت‌های مختلفی با آن‌ها بازی کنید. در این بازی همیشه فصل‌های جدیدی از راه می‌رسند که دنیایی از تجربه‌های جدید را برای شما رقم بزنند.

خرید جم فری فایر، خرید یوسی، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل و… از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو برای تمامی دستگاه‌های موبایل از جمله اندروید و iOS قابل خرید می‌باشد. شما می‌توانید از سایت ایران موجو با سفارش و خرید الماس فری فایر، از امکانات ویژه و جذابی که در این بازی لحاظ شده نهایت استفاده را ببرید. این روزها بسیاری از بازی‌های ویدیویی ارزهای درون‌برنامه‌ای خاص خود را دارند.

بخوانید  همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر