صرافی Coinex چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

شاید شما هم به عنوان یکی از کاربران فضای رمزنگاری شنیده باشید که پلتفرم معاملاتی کوینکس (Coinex ) اخیراً در بخش به روزرسانی اپلیکیشن موبایلی خود با مشکل مواجه شده و از کاربران خواسته بود تا رفع این معرفی کامل صرافی کوینکس coinex مشکل شکیبا باشند. پلتفرم بایننس امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار داده بود و با توجه به امنیت مناسبی که داشت گزینه بسیار خوبی برای ترید کردن بود. همچنین کاربران جدیدی که در سه روز متوالی حداقل روزانه ۱۰۰ دلار معامله انجام دهند مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه به ارزش ۵۰۰۰ دلار خواهند بود.

از این رو همواره توسط کارشناسان هر حوزه ای توصیه می گردد که قبل از ورود به هر حوزه مالی در خصوص آن حوزه تحقیقات کامل صورت گیرد. صرافی بایننس (Binance) یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال است که با توجه به حجم بالای تراکنشها یکی از برترین صرافیها در حوزه کریپتو محسوب میشود. شاید شما نیز از افرادی هستید که در حوزه ارز های دیجیتال در حال فعالیت هستید. صرافی کوینکس که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد یک صرافی ارز دیجیتال جهانی و حرفه ای است که کاربران می توانند با استفاده از آن طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را مبادله کنند. در بالای صفحه باز شده در Account Settings، نمائی کلی از نحوه امکان خرید یا واریز رمزارز به حساب کاربری صرافی نمایش داده شده است که در آن مرحله اول ثبتنام یا Sign Up بوده که به انجام رسید، مرحله دوم احراز امنیت دو مرحلهای یا 2FA Security Settings میباشد که از دو طریق Bind TOTP (اتصال رمزعبور یکبار مصرف برمبنای زمان) یا Bind Mobile Number (اتصال شماره همراه) امکان پذیر است و در نهایت امکان خرید و واریز رمزارزها برای کاربر ایجاد میشود.

بخوانید  ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل تکنولایف | 1gamer

راه دیگه اینه که تعداد مشخصی ارز CET خریداری کنید و نگه دارید. این سفارش به این صورت انجام میشود که شما قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال اتریوم به قیمتی برابر با 2700 دلار را دارید. صرافی کوینکس یک تامین کننده جهانی خدمات صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ می باشد. این مقدار کارمزد جز به صرفه ترین کارمزد ها بین صرافی های مختلف است. صرافی کوینکس توکن ها و ارزهای دیجیتال مختلفی را برای ترید در اختیار کاربران قرار می دهد. بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی شرایط احراز هویت در این صرافی ادامه می دهیم.

خب حالا بریم ببینیم نحوه اوردر گذاری در پلتفرم کوینکس به چه صورت می باشد؟ این قسمت که به اطلاعات حساب معروفه رو هم توضیح دادیم و حالا میخوایم به قسمت بعدی یعنی تنظیمات امنیتی که قسمت مهمی هم هست اشاره کنیم و افزایش امنیت حساب کوینکس رو انجام بدیم. حالا بر اساس مقدار خریدیتون به صورت زیر در جایگاه های VIP قرار میگیرید. جدول VIP بر اساس دارایی CET در حساب کاربریتون به صورت زیر کارمزد هارو قرار داده.

کارمزد معاملات کوینکس 0.2 درصد از هر معامله است که برای maker و taker متفاوت است. در نهایت اعلام کرد که قرار است محدودیتهایی را برای اکانتهای احراز هویت نشده اعمال کند و با انجام این کار، عملا کار با صرافی بایننس برای کاربران ایرانی غیر ممکن شد. برای آنکه با امکانات صرافی Coinex و پلتفرم مبادلاتی این صرافی بیشتر آشنا شوید، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید. به عنوان مثال، فرض کنید شما 10000 دلار در حساب معاملاتی خود دارید و به مدت طولانی 100 دلار برای BTC شرط بندی می کنید (یعنی افزایش ارزش). در حالی که احراز هویت دو مرحلهای اجباری نیست، به شدت توصیه میشود که آن را تنظیم کنید تا حساب خود را تا حد امکان ایمن نگه دارید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل گیم پلی Call of Duty Mobile Gameplay فیلو | 1gamer