آموزش صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آسان جم | 1gamer

اسلحه ASM10 در فصل جدید کالاف دیوتی موبایل یک اتچمنت جدید دریافت می کند که به نام Factory Barrel شناخته می شود. این اتچمنت اسلحه را در حالت Two-Round hyper bust firing mode قرار می دهد که بسیار شلیک قوی ای دارد. اکنون باید در پنجره باز شده، پیام account linked برای شما نمایش داده شده باشد. قبل از آن که به برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بپردازیم، لازم است به امکانات مرتبط داخل بازی اشاره کنیم.

  • از تماس تلفنی از 30 دقیقه الی 12 ساعت کاری بعد از خرید محصول خودداری کنید، مطمئن باشید ما با شما در تماس خواهیم بود.
  • ‏ویژگی برجسته کال آف دیوتی موبایل آپدیت شده وجود شخصیت‌ها، مپ‌ها و سلاح‌هایی است که احتمالاً در قسمت‌های قبلی این بازی که برای کنسول و PC منتشر شده‌اند آن‌ها را دیده‌اید؛ شخصیت‌هایی مثل کاپیتان پرایس، اسنیک، دیوید میسون و مپ‌هایی مثل Cross Fire، Killhouse و Crash.
  • بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.
  • نمایشگر این مدل برای محافظت از چشم بهینه شده و می‌توان گفت نسبت به مدل‌های معمولی کمتر باعث خستگی چشمان شما در طولانی مدت می‌شود.
  • به صورت کلی اگر در گوگل پلی با پیام Device Not Supported (دستگاه پشتیبانی نمی شود) و یا نصب نشد و پیام های از این دست مواجه شدید، بدانید که باید قید تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل را در موبایل یا تبلت خود بزنید.
بخوانید  تزریق ژل لب

ویژگی دیگر کال آف دیوتی موبایل گرافیک بسیار باکیفیت، صداگذاری عالی و گیم‌پلی روان و اعتیادآور آن است، به‌طوری که آن را از رقبایی مثل پابجی موبایل و یا فری فایر کاملاً متمایز می‌کند. کنترل‌ها (مثل حرکت دادن شخصیت بازی و نشانه‌گیری و شلیک کردن) نیز راحت‌تر و خوش‌دست‌تر از پابجی و فری‌فایر است. فصل اول سال 2023 کالاف دیوتی موبایل برای گوشی‌های اندروید منتشر شده و هم اکنون در جریان است شما در این سیزن از بازی به ویژگی‌های جدیدی به مناسبت سال نو چینی دسترسی دارید.

آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

طوفانی استوایی به راه افتاده است و نقشه‌هایی با ظاهری زیبا و گرافیکی فوق‌العاده جذاب رونمایی شده‌اند. این فصل پر از درگیری‌های آخرالزمانی است و برای اولین بار در کالاف‌دیوتی شاهد رهبری زنان هستیم. یکی از جذاب‌ترین تغییرات این فصل سلاح‌ مرگبار اودن و نارنجک اکو است. ترجیحا هنگام اجرای بازی، صدای آن را قطع نکرده و با هندزفری، کال او دیوتی موبایل را بازی کنید تا Trackهای موسیقی را از دست ندهید.

Perk یا امتیاز ویژه

شاید بتوانیم لقب بهترین بازی اکشن تفنگی و شوتر را به بازی کالاف موبایل بدهیم. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز، ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند. شما چقدر کالاف دیوتی موبایل را می‌شناسید؟ تجربه بازی با این گیم را دارید؟ در ادامه حتما همراهمان باشید، چون قرار است همه چیز این بازی را با هم بیرون بکشیم. COD Mobile به عنوان یکی از پردانلودترین بازی‌های سال ۲۰۲۲، اکنون در جایگاه بی‌بدیل برترین FPS موبایل قرار گرفته است. فرنچایز کالاف دیوتی تا سال ۲۰۱۹ که اولین عنوان موبایلی خود را عرضه کرد، صرفا اقدام به عرضه نسخه‌های مخصوص پی‌سی و کنسول کرده بود اما اکنون علاوه بر آن، در جامعه‌ای میلیونی و رویدادهای نفس‌گیر eSport حضور چشمگیری دارد. اگر شما هم طرفدار COD Mobile هستید و به دنبال بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای تجربه‌ای حرفه‌ای و روان می‌گردید، با ادامه این مقاله از ویجیاتو همراه باشید.

بخوانید  ویدیو: 31 دقیقه از گیم‌پلی Warzone 2 را تماشا کنید گیمفا | 1gamer

آیتم درون بازی

مجله خبری یک گیمر کال اف دیوتی Mobile برای هر دو نسخه اندروید و Ios عرضه شده است که بازیکنان قادر هستند بازی COD را برای انواع گوشی ها دانلود کنند. برنامه‌ی Settings را باز کنید؛ گزینه‌ی General و پس از آن Software Update را انتخاب کنید. در صورتی که آپدیتی در دسترس بود، آن را اعمال کنید(توجه کنید که برای آپدیت شدن دستگاه باید حتماً به یک شبکه‌ی وای فای متصل باشید) پس از آپدیت‌ شدن آیفون وارد کال اف دیوتی شوید. بی برو برگرد این مدل در جایگاه خود بهترین گوشی برای کالاف محسوب می‌شود. در واقع توانایی اجرای کالاف در این گوشی به صورتیست که اگر گرافیک بازی را روی High تنظیم کنید، می‌توانید به میانگین سرعت اجرای ۶۰ فریم در هر ثانیه دست یابید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر