ویدیو: 31 دقیقه از گیم‌پلی Warzone 2 را تماشا کنید گیمفا | 1gamer

در پی خبر بسیار شگفت آور تعطیلی ایپکس لجندز موبایل، اکنون بسیاری از بازیکنان و استریمرهای مشهور، درباره آینده دیگر… حالت استاندارد مولتی‌پلیر در آخرین آپدیت برای پلن آلفا، به‌صورت محدود دردسترس قرار گرفت. این مد دارای 4 نقشه براساس Verdansk POIs و دو حالت بازی در Team Deathmatch و Domination است. توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که این ها فقط برای آزمایش اسلحه‌ها، بازی سرعتی و آماده‌سازی برای نسخه اصلی است. لیست دوستان – این لیست بین تمام نسخه‌های کالاف از وارزون موبایل گرفته تا وارزون 2.0 و مدرن وارفیر 2 به اشتراک گذاشته می‌شود.

ارزان ترین و بهترین تلویزیون های ۴K 120Hz در سال ۲۰۲۱

با‌این‌حال، همان‌طور که بالاتر گفمجله خبری یک گیمر به‌نظر می‌رسد این بازی احتمالا جایگزین کالاف موبایل خواهد شد. مثلا کیلزتریک‌هایی که که در حالت استاندارد مولتی‌پلیر وجود دارند را درنظر بگیرید. در این رویداد، بسیاری از مکان‌های محبوب وردانسک مانند قبرستان ، فروشگاه و ایستگاه تلویزیونی به نمایش درآمدند و ظاهراً قرار است تمامی نقاط وارزون نسخه کنسول و کامیپوتر را عیناً در گوشی‌های موبایل ببینیم.

  • به این ترتیب و با پیدا شدن فایل، می‌توانید برای دانلود بر روی آن کلیک کنید.
  • در این بخش علاوه بر توجه به محل تولید که بهتر است آن را آمریکا وارد نمایید، نکات دیگری نیز وجود دارند.
  • زیرا برای خرید و استفاده از کارت‌های مختلف بازی، دردسر کمتر و مشکلات معدودتری را تجربه خواهید کرد.
  • این شرکت بازی آتاری ۲۶۰۰ را در سال ۱۹۸۱ عرضه بین‌المللی (بریتانیا) نمود.

همچنین هنگام درگیری با دشمنان، در وارزون 2 به نظر می‌رسد که سرعت کشتن دشمنان (یا همان Time To Kill – TTK) با هر اسلحه‌ای، به شدت کاهش پیدا کرده است! طوری که شما (مخصوصا از فاصله نزدیک)، می‌توانید سریعا دشمنان را بکشید و کارشان را یکسره کنید. این در حالی است که در عنوان قبلی، تنها راه کشتن سریع دشمنان داشتن سلاح متا بود. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. به محض اینکه از حالت پیش ثبت نام در بیاد و کامل عرضه بشه، تو بازار اضافه می‌کنیم.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تا همین حالا هم هوادارن زیادی پیش‌ثبت‌نام را انجام داده اند و منتظر عرضه بازی هستند. البته Call of Duty برای بعضی از کاربران به‌طور آزمایشی بسیار زودتر در دسترس قرار گرفته است. درحال حاضر، طبق چیزهایی که به گوش می‌رسد باید در تاریخ 15 می 2023 یا 25 اردیبهشت 1402 منتظر عرضه عمومی بازی باشیم.

حداقل برای مد بتل رویال منتظر حالت رتبه‌بندی (Ranked Mode) باشید

به این ترتیب به سادگی و راحتی می‌توانید تمامی نیازهای خود را برای نصب بازی به ارمغان آورید. اگر به دنبال بازی کردن این سری از کالاف دیوتی هستید، نیاز به نصب آن دارید. در این بخش از سری مقالات دیاموند لند تصمیم گرفتیم تا با آموزش نصب کالاف دیوتی وارزون، به شما برای داشتن یک بازی هیجان انگیز کمک کنیم. نصب بازی کالاف دیوتی وارزون برای کامپیوتر دارای 12 مرحله است. مراحلی که در ادامه به جزئیات آن‌ها خواهیم پرداخت و نکاتی را برای بهتر انجام شدن آن بیان خواهیم کرد. بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است حالت رتبه‌بندی داشته باشد.