بازیگر داستان ندیمه برای ایفای نقش اصلی به فصل پنجم سریال “شما” پیوست

نتفلیکس به تازگی بازیگر جدیدی را برای ایفای یکی از نقش های اصلی فصل پنجم سریال You استخدام کرده است.

در فروردین ماه امسال سریال «تو» برای فصل پنجم و آخر تمدید شد در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به زنجیره جنایی شما اضافه شد. ددلاین گزارش می دهد که مادلین بروور، بازیگر سریال The Handmaid's Tale برای ایفای یکی از نقش های اصلی به جمع بازیگران فصل پنجم You اضافه شده است. او نقش برونته، نمایشنامه نویس معمایی و با روحیه و کارمند جدید کتابفروشی جو گلدبرگ را بازی خواهد کرد.

Madeline Brewer در The Handmaid's Tale

همانطور که آنها به خاطر عشق مشترکشان به ادبیات و تجربیات از دست دادن به یکدیگر علاقه مند می شوند، برونته اشتیاق و دلتنگی جو را به او بازمی گرداند و او را وادار می کند تا از خود سوال کند که چه شده است. الان برگشته قلم بد جوئی گلدبرگ برای فصل آخر سریال You تایید شده است، اما نتفلیکس بازگشت یا حضور بازیگر دیگری در فصل آخر سریال را تایید یا اعلام نکرده است.

مایکل فولی و جاستین د. سارا گمبلاو در چهار فصل اول سریال شما مجری برنامه شد. شما، یکی از محبوب ترین سریال های اصلی در نتفلیکس، بر اساس کتاب هایی به همین نام ساخته شده است کارولین کیپنیس و تولید انجام می شود.

مادلین بروئر بیشتر برای بازی در فیلم The Handmaid's Tale شناخته می شود و از دیگر آثار او می توان به حضور در Orange Is the New Black، Hemlock Grove، قسمتی از Black Mirror، Hustlers و Separation اشاره کرد. او این کار را در فیلم Space Oddity انجام داد و در حال حاضر روی فیلم The Anniversary کار می کند.

بخوانید  Zelda: Tears of the Kingdom رکورد پرفروش ترین بازی های نینتندو را به نام خود ثبت کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر