تریلر بازی Banishers: Ghosts of New Eden; مواجهه با تهدیدهای وحشتناک


Dontnod تریلر جدیدی از Banishers: Ghosts of New Eden منتشر کرده است که تهدیدات وحشتناک بازی را به نمایش می گذارد.

Don't Nad به ارائه جزئیات و دموی قسمت های مختلف Banishers: Ghosts of New Eden ادامه می دهد تا بازیکنان بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد این بازی اکشن نقش آفرینی کسب کنند. هسته اصلی داستان بر مبارزات یک زوج عاشق به نام آنته آ و رد متمرکز است و زمانی شروع می شود که آنته در یک تصادف کابوس وار می میرد.

با این حال، Anthea نه تنها داستان را ترک نمی کند، بلکه در قالب روحی با قدرت های ماوراء طبیعی در کنار همسرش می ماند تا در ماجراجویی آینده به او کمک کند. این موضوع علاوه بر افزودن سیستم‌های جذاب به گیم‌پلی، اهمیت ویژه‌ای در داستان دارد. زیرا بازیکن باید تصمیم بگیرد که سوگند تبعید را نادیده بگیرد و زنده ها را برای احیای Anthea قربانی کند یا به ماجراجویی خود در New Eden تا رسیدن به هدف و از دست دادن Anthea ادامه دهد. با این حال، در دنیای نیو ادن اتفاقات بسیار بیشتری می افتد و به نظر می رسد که مرز بین دنیای زنده ها و مردگان در حال فروپاشی است.

هنگامی که بازیکنان در دنیای Banishers: Ghosts of New Eden سفر می کنند، با شخصیت های مختلفی روبرو می شوند که هر کدام به کمک منحصر به فردی نیاز دارند. تصمیم بازیکن برای کمک به این شخصیت ها می تواند نتایج و پایان های متفاوتی داشته باشد. علاوه بر این، انواع مختلفی از دشمنان و باس ها در محیط پنهان شده اند تا بازیکنان کاوشگر را به چالش بکشند.

بخوانید  Naraka: Bladepoint به PS5 می آید و به بازی رایگان روی همه پلتفرم ها می رود

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در 24 بهمن 1402 (13 فوریه 2024) روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر