فیلم Super Mario Bros. بیش از یک میلیارد دلار در جهان است

یک هفته پیش فیلم Super Mario Bros. به 900 میلیون دلار در سراسر جهان نزدیک شد. این فیلم بالاخره آخر هفته گذشته در ژاپن اکران شد تا آب بیشتری به اکران بین المللی خود بیافزاید. شیگرو میاموتو، خالق و تهیه کننده فیلم ماریو، برداشت نسبتاً جذابی از موفقیت فیلم ارائه کرد و خاطرنشان کرد که او فکر می‌کند که رتبه‌بندی پایین منتقدان به بدنامی فیلم کمک کرده است.

جاده رنگین کمان به طلای باکس آفیس فیلم The Super Mario Bros. فیلم نینتندو و ایلومینیشن با بازی خواهر و برادرهای لوله کش مورد علاقه همه اکنون از یک میلیارد دلار در سراسر جهان عبور کرده است و دهمین فیلم انیمیشنی است که از این مرز عبور کرده است.

فیلم Super Mario Bros. در حال حاضر بهترین انیمیشن یونیورسال در داخل کشور است و از پروژه ایلومینیشن دیگر در Minions: The Rise of Gru پیشی گرفته است. THR اضافه می کند که این هفتمین فیلم پرفروش یونیورسال در سراسر جهان است و از فیلم Jurassic World: Dominion و Despicable Me (یکی دیگر از مشترکین Illumination) پیشی گرفته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با توجه هالیوود ریپورتر، فیلم Super Mario Bros. اکنون 490 میلیون دلار در داخل و 532.5 میلیون دلار در سطح بین المللی جمع آوری کرده است تا به نقطه عطف یک میلیارد دلاری برسد. آخر هفته گذشته – چهارمین فیلم از زمان اکران در آمریکای شمالی – این فیلم 40 میلیون دلار دیگر فروخت تا بار دیگر در گیشه اول شود.

بخوانید  CD Projekt در مورد تاثیر مثبت Unreal Engine 5 بر روی بازی های جدید Witcher صحبت می کند
برای اطلاعات بیشتر، نقد فیلم Super Mario Bros را حتما بخوانید. از GameSpot.