فیلم جدید کارگردان جریان، نگاه نکن با بازی رابرت پتینسون در نتفلیکس


نتفلیکس حقوق فیلم جدید آدام مک کی را نگاه نکن با بازی رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون و امی آدامز به دست آورده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، خانه آدام مک کی، کارگردان Anchorman، Step Brothers، The Other Guys، The Big Short، Vice و Don’t Look Up اعلام شده است. پس از چندین هفته مذاکره با استودیوها و شبکه های مختلف، سرانجام نتفلیکس حقوق میانگین قد، میانگین ساخت را خریداری کرد و این فیلم دومین همکاری مک کی با نتفلیکس پس از نگاه نکن.

معاون مدیر آدام مک کی

فیلم میانگین قد، ساخت متوسط ​​داستان قاتل زنجیره ای را روایت می کند که پس از ورود به عرصه سیاست می خواهد قوانین و مقررات را به نفع قاتلان تغییر دهد. مک کی قبلا در فیلم کوتاه بزرگ و گرم شدن کره زمین در فیلم به بالا نگاه نکن به موضوع بحران اقتصادی پرداخته بود و حالا در فیلم میانگین ارتفاع، ساخت متوسط ​​به موضوع جرم و جنایت و فساد می پردازد. در این فیلم شاهد ایفای نقش بازیگرانی چون رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون، امی آدامز، فارست ویتاکر و دنیل ددوایلر خواهیم بود.

آدام مکی کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه میانگین قد، متوسط ​​ساخت را بر عهده دارد و امیدوار است این فیلم را اواخر تابستان امسال در بوستون فیلمبرداری کند. علاوه بر این با توجه به فیلمنامه فیلم به زودی بازیگران دیگری نیز باید به این پروژه اضافه شوند. تاد بانهازل که قبلاً با مکی در سریال Winning Time با مکی کار کرده بود، قرار است دوباره با او به عنوان فیلمبردار فیلم Medium Height, Medium Build همکاری کند.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Daryl Dixon با انتشار تصاویر جدید

فیلم به بالا نگاه نکن با بازی لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لارنس، مریل استریپ، کیت بلانشت و تیموتی شالامه در سال 2021 از نتفلیکس اکران شد و در اولین ماه پخش آن بیش از 359.79 میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس تماشا شد و موفق شد نامزد شود. برای 4 جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم سال و بهترین فیلمنامه اصلی.