فیلمبرداری فیلم New Planet of the Apes با انتشار ویدئویی خنده دار به پایان رسید

دانلود از آپارات

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes برای اکران در 24 می 2024 (4 ژوئن 1403) برنامه ریزی شده است. اوون تیگ، فریا آلن، پیر ماکن، ایکا درویل، کوین دوراند، نیل سندیلندز، تراویس جفری، سارا وایزمن، لیدیا پکهام، راس ساموئل، دیچن لاچمن، ولد آبزگی و ویلیام اچ میسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند.

وقایع این فیلم قرار است بعد از اتفاقات فیلم جنگ برای سیاره میمون ها رخ دهد و از این فیلم به عنوان آغاز حماسه ای جدید در دنیای سیاره میمون ها یاد می شود. در Kingdom of the Planet of the Apes، گفته می‌شود که میمونی گروه‌های دیگر را مجبور به یافتن فناوری انسانی می‌کند. همانطور که میمون دیگر دستگیری قبیله خود را تماشا می کند، او سفری را برای یافتن آزادی آغاز می کند.

یک زن جوان کلید تلاش برای اولین است، اگرچه او برنامه های خود را دارد. او مسئولیت ساخت فیلم Kingdom of the Planet of the Apes را بر عهده دارد وس بالکارگردان سه گانه Maze Runner خواهد بود که علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه فیلم جدید سیاره میمون ها را نیز خواهد نوشت. جاش فریدمن با سابقه نگارش فیلمنامه جنگ جهانیان، ریک یافا با داستان فیلمنامه نویسی Rise of the Planet of the Apes و آماندا نقره ای او فیلمنامه دنیای ژوراسیک را نوشته است.

وس بل، کارگردان فیلم Kingdom of the Planet of the Apes با انتشار ویدئویی خنده دار از پایان فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داد.

بخوانید  پس از انتشار آخرین پچ بازی، امتیاز کاربران دیابلو 4 کاهش می یابد

در آخر اخبار سینما و تلویزیونمراحل ساخت فیلم جدید سیاره میمون ها وارد مرحله جدیدی شده است. وس بل کارگردان فیلم Kingdom of the Planet of the Apes با انتشار ویدئویی در توییتر شخصی خود از پایان فیلمبرداری و تولید این فیلم علمی تخیلی خبر داد و اکنون این فیلم وارد مراحل خود شده است. تولید در این ویدیوی سرگرم کننده شاهد خداحافظی میمون های متحرک با سازندگان قسمت جدید سیاره میمون ها هستیم و در ادامه می توانید ویدیوی سرگرم کننده را مشاهده کنید:

تحریریه مجله بازی یک گیمر