سریال جدید چهره پوکر ریان جانسون برای فصل دوم تمدید شد

Poker Face اولین تجربه تلویزیونی ریان جانسون به عنوان مجری برنامه است که کارگردانی (سه قسمت)، نویسندگی و تهیه کنندگی مجموعه کمدی معمایی را بر عهده داشته است. جانسون بیشتر برای کارگردانی فیلم های Brick، The Brothers Bloom، Looper، Star Wars: The Last Jedi، Knives Out و Glass Onion: A Knives Out Mystery شناخته می شود و در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه برای Knives Out 3 است که دنیل کریگ به آن بازخواهد گشت. برای ساخت این فیلم تحقیقات پلیسی

مدتی است که پخش سریال صورت پوکر از شبکه طاووس آغاز شده و این سریال بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و بینندگان دریافت کرده است. حال طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی جنایی برای فصلی دیگر بازمی گردد. شبکه طاووس به طور رسمی از تمدید سریال Poker Face برای فصل دوم خبر داد، همانطور که پیش از این سازندگان سریال از تمدید احتمالی سریال Poker Face برای فصل دوم خبر داده بودند.

سریال Poker Face با بازی ناتاشا لیون و کارگردانی رایان جانسون برای فصل دوم توسط شبکه طاووس تمدید شد.

مقاله مرتبط:

ناتالی لیون در نقش چارلی کیل در حال خواندن اخبار در پوکر فیس

فصل اول سریال صورت پوکر در 10 قسمت تولید شد و تا کنون 6 قسمت آن از شبکه طاووس پخش شده است. سری داستان چهره های پوکر این فیلم چارلی را دنبال می کند که توانایی فوق العاده ای در تشخیص دروغ دارد. او در پلیموث باراکودا خود به جاده می زند و در هر توقف با گروه جدیدی از شخصیت ها و جنایات عجیب و غریب روبرو می شود که نمی تواند حل کند.

بخوانید  Resident Evil 9 احتمالا با بالاترین بودجه تاریخ مجموعه ساخته می‌شود

ناتاشا لیون، جوزف گوردون-لویت، آدریان برودی، استفانی هسو، بنجامین برت، دیوید کاستاندا، فرشته دسایی، چارلز ملتن، چلسی آزاده، گیلاس جونز، کلویی سونی، کاملا دووال، کلتون رایان، دنیل مک دونالد، داشا پولانکو، الن بارکین، هونگ چاو، یاسمین آیانا گاروین، جمیله جمیل، جودیت لایت، لزلی سیلوا، لیل رل هاروی، لوئیس گسمن، مگان سوری، نایل کانینگهام، نیکلاس سیریلو، نیک نولته، رد، رئا پرلمن، ران پرلمن، روآن بلانچارد، اس. اوپاتا مرکرسون، شین پل مک گی، سیمون هلبرگ، تیم بلیک نلسون و تیم میدوز آنها از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Poker Face بازی کردند.