فیلمبرداری فصل دوم سریال صلح جو با انتشار اولین عکس آغاز شد

جیمز گان از آغاز فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال صلح جو با بازی جان سینا خبر داد.

بهمن 1400 بود که سریال ضربان ساز برای فصل دوم تمدید شد در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونفصل بعدی این سریال بالاخره جلوی دوربین رفت. جیمز گان سازنده سریال و سرپرست استودیو دی سی با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال صلح ساز خبر داد. در این عکس فقط جان سینا که نقش پیس میکر را بازی می کند دیده می شود که گان از پشت سرش با کلاه این شخصیت عکس گرفته و فقط گفته است که این روز اول است فیلمبرداری فصل دوم:

جیمز گان و جان سینا در روز اول فیلمبرداری فصل دوم سریال صلح جو

جیمز گان چه کسی وظیفه نگارش فیلمنامه تمام قسمت های فصل اول سریال صلح جو را بر عهده داشته و کارگردانی 5 قسمت از 8 قسمت فصل اول را بر عهده داشته و قرار است نگارش فیلمنامه و کارگردانی تمامی قسمت های فصل دوم را بر عهده داشته باشد. سلسله. سریال صلح جو. با این حال، گان در حال حاضر در پشت صحنه یک فیلم سوپرمن نیز حضور دارد که می تواند سوالاتی را در مورد تولید دو عنوان دنیای DC ایجاد کند.

جان سینا، استیو ایج، دنیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، فردی استروما، چاکودی ایووجی، لاچلین مونرو، کریستوفر هیردال و آنی چانگ.یکی از بازیگران سریال صلح جو که ایفای نقش می کرد. اما هنوز لیست بازیگران فصل دوم این سریال اعلام نشده است و فقط می دانیم که جان سینا در فصل دوم این سریال بازخواهد گشت. همچنین فصل جدید این سریال به صورت سافت ریبوت برای قرار گرفتن در DCU ساخته خواهد شد.

بخوانید  نمایشگاه مستقیم Devolver در سال 2023 تأیید شد

فیلم سوپرمن برای اکران در 11 جولای 2025 (20 جولای 1404) برنامه ریزی شده است. با این حال، انتظار می رود که فصل دوم صلح ساز در سال 2025 از مکس پخش شود. همچنین سریال والر که اسپین آف سریال پیس میکر است برای پخش در مکس تولید خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر