منتظر بازسازی Persona 4 باشید

یک افشاگر معروف ادعا کرده است که نسخه بازسازی شده Persona 4 در راه است، اما طرفداران نباید انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری به این زودی منتشر شود.

Atlus همان رویکرد کپکام را در بازسازی بازی های خاطره انگیز در پیش گرفته است و می خواهد بازی های کلاسیک بیشتری را به مخاطب امروزی ارائه دهد. بنابراین، نه تنها نسخه ریمستر شده Shin Megami Tensei 3 در حال حاضر در بازار موجود است، بلکه می توانید بازسازی Persona 3 را تجربه کنید و به نظر می رسد که بازسازی Persona 4 در راه است.

اگرچه ساخت نسخه بازسازی شده Persona 4 هنوز توسط Atlus و SEGA تایید نشده است، یک افشاگر باتجربه جزئیات جدیدی را در مورد انتشار فاش کرده است. همانطور که میدوری ادعا کرده بود، نسخه بازسازی شده Persona 4 ساخته خواهد شد.

ظاهراً نسخه‌های جدید بیشتری از مجموعه Persona در راه است. چرا که Midori قبلاً ادعا کرده بود که طرفداران باید منتظر Persona 2 Remaster باشند. با این حال، این بار جزئیات بیشتری از این پروژه به اشتراک گذاشته نشد. Persona 3 Reload، آخرین محصول Atlus، در حال حاضر بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Julia Garner Cast As Silver Surfer In The Fantastic Four