نمایشگاه مستقیم Devolver در سال 2023 تأیید شد

علاوه بر این، سونی قصد دارد یک نمایشگاه پلی استیشن را در پایان این ماه یا اوایل ژوئن برگزار کند. اگر این ادعاها صحت داشته باشند، رویداد پلی استیشن آغاز چندین هفته نمایشگاه بزرگ بازی‌سازان خواهد بود که در غیاب رویداد لغو شده E3 2023 برگزار می‌شود.

گیم فست تابستانی، جشن جهانی طرفداران برای آینده‌ای در صنعت بازی، برای چهارمین سال خود در روز پنجشنبه در نظر گرفته شده است. در 8 ژوئن برگزار شد. این رویداد شامل نمایش‌های نمایشی بازی، دموهای زنده گیم‌پلی، و ارائه برای جمعیتی در تئاتر YouTube در هالیوود پارک در اینگلوود، کالیفرنیا خواهد بود.

Devolver Digital تابستان امسال در توییتی تایید کرد 2023 یک ویترین برگزار خواهد کرد. این شرکت نوشت: “بله، ما در ماه ژوئن میزبان Devolver Direct خواهیم بود.” اطلاعات بیشتر در راه است [منتشر خواهد شد]”. کنفرانس Devolor Direct سال گذشته در 19 ژوئن 1401 (9 ژوئن 2022) برگزار شد و پنج بازی به نمایش گذاشته شد.

از آن کنفرانس، دو بازی Cult of the Lamb و Card Shark منتشر شده است. اما سه بازی Anger Foot، The Plucky Squire و Skate Story هنوز منتشر نشده اند. از دیگر بازی‌های آینده Devolver Direct می‌توان به Gunbrella، Pepper Grinder و The Talos Principle 2 اشاره کرد.

نمایشگاه Xbox امسال نیز یکشنبه 11 ژوئن برگزار خواهد شد. مدت زمان دقیق این ویترین اعلام نشده است، اما پس از آن شاهد رویداد Starfield Live خواهیم بود که نمایشی جامع از بازی نقش آفرینی علمی تخیلی Bethesda است. در نهایت مراسم Ubisoft Forward در روز دوشنبه 12 ژوئن برگزار خواهد شد.

بخوانید  اولین تریلر داستانی از بازی ترسناک The Chant

شرکت دیجیتال Devolver نمایشگاه Devolver Direct را تابستان امسال برگزار خواهد کرد 2023 تایید شده.