اولین تریلر داستانی از بازی ترسناک The Chant

طبق جزئیات منتشرشده، بازی دارای دوربین سوم شخص خواهد بود و بازیکنان می‌توانند از راه درگیری رودرو و مستقیم، دشمنان انسانی و هیولاهای حاضر در جزیره را از بین ببرند. همچنین در ساخت این بازی از فناوری‌های موشن کپچر و اسکن‌های Photogrammetry استفاده شده است تا اتمسفر بازی، بیش‌ترین شباهت را به دنیای واقعی داشته باشد. البته سازندگان بازی می‌گویند با اینکه قصد دارند تا اولین پروژه خود را بیشتر در دسته‌بندی بازی‌های اکشن قرار بدهند، اما عناصر ترسناک زیادی نیز در دنیای The Chant در انتظار بازیکنان خواهد بود. شما می‌توانید اولین تریلر داستانی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر داستانی The Chant، ما را بیشتر با دنیای اسرارآمیز این بازی ترسناک آشنا می‌کند.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

در حال حاضر اطلاعات چندانی از The Chant منتشر نشده است، اما براساس گفته‌های سازندگان، داستان این بازی در جزیره‌ای مرموز در منطقه ساحل غربی قاره آمریکای شمالی اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی بازی پس از ورود به جزیره با فرقه‌ای اسرارآمیز که این منطقه را اشغال کرده‌اند، آشنا می‌شود. بازیکنان باید دربرابر نیروهای ماوراطبیعی Gloom که توسط این فرقه احضار شده‌اند ایستادگی کنند.

دانلود از آپارات

سال گذشته استودیوی تازه‌تأسیس کانادایی Brass Token برای اولین‌بار از بازی ترسناک مستقل The Chant رونمایی کرد. این تیم که از بازی‌سازهای سابق شرکت‌های الکترونیک آرتز، راکستار گیمز و The Coalition تشکیل شده است، تصمیم دارد تا اولین بازی خود را در سبک اکشن و وحشت بسازد.

بخوانید  راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ حرفه ای【شهریور 1401】

پیش از این قرار بود The Chant برای تمامی کنسول‌های نسل هشتمی و نهم منشتر شود، اما پیچیدگی‌های ساخت بازی برای سخت‌افزار محدود کنسول‌های قدیمی باعث شد که استودیو Brass Token اعلام کند این بازی فقط برای پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. هنوز تاریخ دقیق عرضه The Chant اعلام نشده است، اما می‌توانیم انتظار عرضه این بازی ترسناک در پاییز امسال را داشته باشیم.