طول داستان اصلی Final Fantasy 7 Rebirth اعلام شد


نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، در مصاحبه ای با گیم اینفورمر، طول داستان اصلی بازی را فاش کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، ما متوجه شدیم که نائوکی هاماگوچیکارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth در مصاحبه ای با Game Informer طول داستان اصلی بازی را فاش کرد.نائوکی هاماگوچی می گوید که داستان اصلی حدود 40 ساعت طول خواهد کشید، اما محتوای جانبی حدود 80 درصد از آن زمان را تشکیل می دهد. به دنبال تکمیل برخی از محتوای جانبی Final Fantasy Rebirth نیز می‌توان انتظار حدود 60 ساعت گیم‌پلی را داشت.

تتسویا نومورامدیر خلاق بازی Final Fantasy 7 Rebirth پیش از این اعلام کرده بود که این بازی دارای 100 ساعت گیم پلی خواهد بود که ظاهراً تنها در صورتی می توان انتظار چنین حجمی از گیم پلی را داشت که قصد تجربه تمامی ماموریت های جانبی بازی را داشته باشید البته این چنین نیست. لزوما به این معنی است که شما قادر خواهید بود تمام محتوای بازی را با 100 ساعت گیم پلی تجربه کنید.کاربران کنسول پلی استیشن 5 برای نصب Final Fantasy 7 Rebirth به 150 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) به طور انحصاری در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن ۵ قرار خواهد گرفت. علاوه بر محتوای جانبی، این بازی شامل شهرهای جدیدی برای کشف خواهد شد که در بازی اصلی وجود نداشتند. چندی پیش تتسویا نومورا اعلام کرد که “هیچ بسته الحاقی برای این بازی در نظر گرفته نشده است”، اما طرفداران نباید ناامید شوند. زیرا همیشه امکان تغییر برنامه های Square Enix وجود دارد.

بخوانید  گزارش شده است که دیزنی پلاس قصد دارد کانال های تلویزیونی را اضافه کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر