دنباله Call of Duty: Black Ops 2 احتمالاً در سال 2025 منتشر خواهد شد


به نظر می رسد استودیو Tri-Arc در سال 2025 دنباله مستقیم Call of Duty: Black Ops 2 باشد. به طرفداران ارائه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار دنیای بازی های ویدیویی، رسانه Insider Gaming بر اساس منابع آگاه مدعی شده است که نسخه جدیدی از سری بازی های Call of Duty با کد Saturn در دست ساخت است و باید در سال 2025 منتشر شود. اولین قسمت از این سری پس از Call of Duty: Black Ops 4.

همانطور که سایت Insider Gaming می گوید، نسخه 2025 بازی Call of Duty به عنوان دنباله مستقیم Call of Duty: Black Ops 2 ساخته خواهد شد و داستان آن در سال 2030 اتفاق خواهد افتاد. بنابراین، طرفداران می توانند منتظر بازگشت برخی از شخصیت های محبوب و قدیمی Black Ops در این بازی مورد انتظار باشند.

در گذشته گزارش شده بود که نقشه‌های بازی Call of Duty: Black Ops 2 نیز به صورت بازسازی‌شده در نسخه ۲۰۲۵ Call of Duty باز می‌گردند. شایعات قبلی حاکی از آن بود که همه این نقشه ها در زمان راه اندازی در دسترس خواهند بود، اما اکنون برنامه هایی برای اضافه کردن آنها به عنوان محتوای پس از راه اندازی وجود دارد.

این گزارش از انتشار دنباله Call of Duty: Black Ops 2 خبر می دهد در حالی که در گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه بعدی بازی Call of Duty: Black Ops با محوریت جنگ خلیج فارس در سال 2024 وجود داشت. در حال حاضر صحت این ادعا نامشخص است; بنابراین باید منتظر اعلام رسمی اکتیویژن باشیم.

در بخشی دیگر از گزارش رسانه Insider Gaming می خوانیم که Call of Duty: Modern Warfare 3 از نظر تجاری انتظارات سازندگان را برآورده کرد و استودیو Infinity Ward در حال حاضر مشغول ساخت دنباله ای است که احتمالاً Call of نام خواهد داشت. وظیفه: Modern Warfare 4. شد.

بخوانید  رونمایی از نام بازی جدید شرکت الکترونیک آرتز و استودیو امگا فورس
تحریریه مجله بازی یک گیمر