فروش Bloodborne و Spider-Man 2 فاش شد


آمار فروش Bloodborne و Marvel's Spider-Man 2 در اسناد فاش شده از Insomniac Games فاش شده است.

پس از حمله گروه باج افزار Rhysida به Insomniac Games، بیش از 1.3 میلیون فایل و اسناد محرمانه این استودیو با حجم 1.7 ترابایت در اینترنت منتشر شد. این اسناد شامل اطلاعات شخصی در مورد اعضای تیم Insomniac Games، بازی های اعلام نشده در حال توسعه و موارد مالی متعددی بود.

یکی از این اسناد حاکی از آن بود که اینسومنیاک گیمز 315 میلیون دلار برای توسعه Marvel's Spider-Man 2 هزینه کرده است و انتظار می رود این بازی 10.5 میلیون نسخه بفروشد که سودی معادل 75 میلیون دلار برای استودیو به همراه خواهد داشت. طبق داده های Lorfete، Spider-Man 2 در سه هفته اول پس از انتشار، 1.6 میلیون نسخه فروخت. بنابراین، با فروش حدود 4.5 میلیون نسخه اضافی، می تواند انتظارات مالی سازنده را برآورده کند.

بازی Bloodborne در سال 2015 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و طبق اطلاعات لورفت در سال مالی 2020 به فروش 7 میلیون و 464 هزار نسخه رسید. 41 درصد از طریق فروش دیجیتالی بازی به دست آمده است. در حال حاضر مشخص نیست که Bloodborne پس از سال مالی 2020 به چه میزان فروش خواهد رسید.

سال هاست که شایعات مختلفی در مورد آینده Bloodborne به گوش می رسد. در گذشته شایعه شده بود که استودیوی FromSoftware قصد دارد دنباله آن را تولید کند. اگرچه گزارش هایی نیز مبنی بر انتشار نسخه ریمستر Bloodborne برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه شخصی منتشر شده است.

بخوانید  Spider-Man 2 Photo Ops - All 23 Locations Guide

تحریریه مجله بازی یک گیمر