کارگردان Dead or Alive 6 به توسعه Tekken 8 کمک می کند


Bohei Shimbori کارگردان Dead of Alive 6 از همکاری خود در روند توسعه Tekken 8 خبر داد.

بازی Tekken 8 شرکت Bandai Namco یکی از موردانتظارترین بازی های مبارزه ای سال 2024 است که ماه آینده در دسترس گیمرهای سراسر جهان قرار خواهد گرفت. حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، این را فهمیدیم یوهی شیمبوریکارگردان بازی Dead of Alive 6 نیز در روند توسعه Tekken 8 نقش دارد.

بوهی شیمبوری در توییتی جدید اعلام کرد که در ابتدا قصد نداشت آن را تا Tekken 8 فاش کند، اما Bandai Namco اکنون به او اجازه این کار را داده است. او او درگیر توسعه بازی Tekken 8 است اما هنوز نمی تواند جزئیات بیشتری را فاش کند و امیدوار است روزی درباره آن صحبت کند.

اگرچه یوهی شیمبوری در توسعه Tekken 8 نقش دارد، اما هنوز نمی تواند جزئیاتی در مورد آن به اشتراک بگذارد.

بوهی شیمبوری یکی از کارگردانان Dead of Alive 5 و تنها کارگردان Dead of Alive 6 بود که دارای طراحی شخصیت های واقعی تر، سیستم ترکیبی ساده تر با کمک Fatal Rush و موتور بازی جدید بود.این بازی به بازیکنان اجازه می داد. برای سفارشی کردن لباس شخصیت های خود و ایجاد شخصیت هایی مانند Mai Shiranui و Kola Diamond از The King of Fighters.

Tekken 8 of 6 بازی بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. دموی رایگان این بازی را هم اکنون می توانید روی PS5 تجربه کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Early Black Friday Deal - Get This LG OLED 4K TV For Only $550