خالق Dead Space روی بازی جدید کار می کند


گلن اسکافیلد، خالق Dead Space و The Callisto Protocol او اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی جدید است.

گلن اسکافیلد او تایید کرد که در حال توسعه یک بازی جدید است.خلق The Dead Space در Striking Distance، یکی از استودیوهای Crofton کار می کرد، اما پس از شکست The Callisto Protocol تصمیم گرفت استودیو را ترک کند. این کارگردان اعلام کرد که در این مدت به مرخصی رفته است، اما از کارش وقفه ای نمانده و با تمام وجود روی پروژه جدیدی کار کرده است. اثری که برای معرفی در سال 2024 اشتیاق بسیاری را برمی انگیزد.

گلن اسکافیلد بیش از 30 سال پیش کار خود را در صنعت بازی های ویدیویی آغاز کرد. او ابتدا روی بازی هایی مانند Swamp Thing، Barbie: Game Girl و The Simpsons: Bartman Meets Radioactive Man قبل از پیوستن به Crystal Dynamics و رهبری توسعه Gex و Legacy of Kain کار کرد.

با این حال، نام گلن اسکافیلد زمانی مطرح شد که او به الکترونیک آرتز پیوست. او در استودیو Redwood که بعدها به بازی‌های Visceral تغییر نام داد کار می‌کرد و به توسعه بازی‌هایی بر اساس سری‌های The Lord of the Rings، The Godfather و 007 کمک کرد تا اینکه در سال 2008 بازی را در دستاورد Dead Space ساخت.

گلن اسکافیلد سپس به استودیوی Sledgehammer Games پیوست و به عنوان تهیه کننده و کارگردان در بازی های Call of Duty: Modern Warfare 3، Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: WWII کار کرد. سپس در سال 2019 توسط Krafton استخدام شد و تیم جدیدی به نام Striking Distance را تأسیس کرد. او ابتدا قصد داشت یک بازی داستانی در دنیای PlayerUnknown's Battlegrounds بسازد، اما بعداً این بازی به یک بازی ترسناک علمی تخیلی به نام The Callisto Protocol تبدیل شد.

بخوانید  بهترین فیلم های هندی | ۵۰ فیلم بالیوودی در ژانرهای مختلف

بازی Callisto Protocol حدود یک ماه قبل از انتشار نسخه بازسازی شده Dead Space برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. این بازی نه تنها نتوانست توجه منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند، بلکه فروش آن کمتر از حد انتظار سازندگان بود.

این موارد در نهایت باعث شد که گلن اسکافیلد شرکت کرافتن را ترک کند. در حال حاضر پروژه جدید این کارگردان را نمی دانیم و نمی دانیم با چه شرکتی ساخته می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر