بازی Marvel's Blade با موتور Void ساخته شده است


Marvel's Blade با استفاده از موتور بازی Void که برای توسعه Dishonored 2 و Deathloop استفاده شده است، ساخته خواهد شد.

در حالی که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که آرکین از قسمت سوم سری Dishonored یا دنباله Deathloop در The Game Awards 2023 رونمایی کند، استودیو با Marvel's Blade به این رویداد آمد. شخصیتی که اریک بروکس Blade را می نامد در سال های اخیر در Marvel's Midnight Suns، Fortnite و Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order ظاهر شده است، اما از آخرین بازی اختصاص داده شده به این شخصیت 22 سال می گذرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که Marvel's Blade با استفاده از موتور داخلی Arkin Studio به نام Void در حال توسعه است. موتوری که قبلا در Dishonored 2 استفاده شده بود، Dishonored: Death of the Outsider و Deathloop. موتور Weed بر اساس موتور id Tech 6 توسط استودیو id Software توسعه یافته است. این اطلاعات از رزومه هنرمند اصلی نورپردازی Marvel's Blade بدست آمده است.

زمانی که اولین تصاویر از Marvel's Blade منتشر شد، بسیاری از مردم فکر می کردند که Arcane Studios در حال توسعه این بازی با استفاده از موتور Void است، اما اکنون می توان با اطمینان گفت.

بازی Marvel's Blade در زمان نامعلومی منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه آرکین استودیو اکنون یکی از زیرمجموعه های مایکروسافت محسوب می شود، این اثر احتمالا فقط برای پلتفرم های PC و Xbox Series X در دسترس است.Xbox Series S منتشر خواهد شد و برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس نخواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Joker 2 Trailer Date Announced, Poster Out Now