دلیل سکوت شخصیت اصلی بازی GTA 3 مشخص شد


یکی از کارکنان سابق Rockstar Games توضیح داده است که چرا کلود شخصیت اصلی Grand Theft Auto 3 هرگز صحبت نکرد.

بازی Grand Theft Auto 3 یکی از مهم ترین آثار Rockstar Games است که در سال 2001 برای کنسول پلی استیشن 2 و در سال 2002 برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. این بازی برای اولین بار سری GTA را وارد دنیای بازی های سه بعدی کرد و در بسیاری از زمینه ها از جمله گیم پلی و گرافیک یک اثر بسیار انقلابی بود.

با این حال، نکته جالب در مورد شخصیت اصلی این بازی، کلود، این است که او هرگز کلمه ای به زبان نمی آورد و تمام وقت در سکوت کامل به انجام وظایف خود می پردازد. اما دلیل آن چیست؟

اوبه ورمیجیکی از اعضای سابق Rockstar که از سال 1995 تا 2009 در این شرکت کار می کرد، اخیراً اطلاعاتی در این مورد به اشتراک گذاشته است. او قبلا روی بازی هایی مانند GTA 3، GTA: Vice City، GTA: San Andreas و GTA IV کار می کرد و اخیراً در مورد این آثار زیاد صحبت کرده و رازهایی را فاش کرده است. به عنوان مثال، Ube Vermeij فاش کرد که GTA: Vice City در ابتدا فقط یک بسته الحاقی برای GTA 3 بود.

هنگامی که کاربر در شبکه اجتماعی از او پرسید زیرا او قصد داشت برخی عناصر اضافی را از بازی حذف کند و بخشی از کار در بخش صدا را کاهش دهد. صحبت نکردن در فضای ابری باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود و از کار بیش از حد روی قسمت صوتی GTA 3 جلوگیری می کند.

بخوانید  اولین تصاویر از Marvel's Blade به وجود مخفی کاری در گیم پلی اشاره دارد

Grand Theft Auto 3 در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 2، رایانه شخصی، ایکس باکس، اندروید و iOS در دسترس است. همچنین کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر