اولین تصاویر از Marvel’s Blade به وجود مخفی کاری در گیم پلی اشاره دارد


آرکین لیون، مدیر هنری استودیو، هنر مفهومی جدیدی را برای Marvel’s Blade منتشر کرده است که ماجراجویی های اریک بروکس در پاریس را نشان می دهد.

بازی Marvel’s Blade پس از نمایش در The Game Awards 2023 توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد. زیرا نه تنها بر اساس سری محبوب Blade ساخته شده است، بلکه استودیو Arkin Lyon سازنده بازی های Dishonored 2 و Deathloop توسعه آن را بر عهده دارد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که یکی از توسعه دهندگان Marvels Blade تصاویر مفهومی جدیدی از این بازی به اشتراک گذاشته است تا هیجان طرفداران را بیش از پیش افزایش دهد.

سباستین میتون، کارگردان هنری آرکین سه تصویر از هنر Blade مارول منتشر کرده است که اریک بروکس را در چندین مکان در اطراف پاریس نشان می دهد. یکی از تصاویر این شکارچی خون آشام را در حال مشاهده شهر از پشت بام یک ساختمان نشان می دهد. در حالی که در تصویر دوم او در سایه ها پنهان شده است که احتمالا نشان دهنده وجود مخفی کاری در گیم پلی است. در آخرین عکس این شخصیت در حال مبارزه با خفاش ها در ایستگاه مترو دیده می شود.

هنوز مشخص نیست که Marvel’s Blade چه زمانی منتشر خواهد شد. شرکت Bethesda ادعا می کند که این بازی به تازگی وارد فاز توسعه شده است. در حالی که پروفایل LinkedIn یکی از توسعه دهندگان نشان می دهد که توسعه بازی تقریباً دو سال پیش آغاز شده است. Bethesda تاکنون از اظهار نظر در مورد پلتفرم های هدف Marvel’s Blade خودداری کرده است و هنوز مشخص نیست که آیا این بازی به طور انحصاری برای کاربران ایکس باکس در دسترس خواهد بود یا خیر.

بخوانید  اسکار مایر، مرد کول اید و هات داگ سریراچا به عنوان کنترل کننده سوئیچ جاودانه شدند

تصویر مفهومی از بازی Marvel's Blade

تصویر مفهومی از بازی Marvel's Blade

تصویر مفهومی جدید برای Marvel's Blade

تحریریه مجله بازی یک گیمر