شینجی میکامی Tango Gameworks را ترک می کند

وان نوشت: “امروز برای شما می نویسم تا به شما اطلاع دهم که شینجی میکامی، رئیس استودیو تصمیم گرفته است در ماه های آینده Tango Gameworks را ترک کند.” میکامی سان به مدت 12 سال از طریق کارش در فرنچایز Evil Within، Ghostwire: Tokyo و البته Hi-Fi Rush، رهبر خلاق و مربی توسعه دهندگان جوان تانگو بوده است.

Bethesda این خبر را تایید کرد توییتروی افزود که برای میکامی در آینده آرزوی موفقیت کرد. میکامی شغل خوبی در Tango Gameworks به جا می‌گذارد، زیرا این استودیو بازی‌های کالت را از زمان آغاز به کار خود در بیش از یک دهه پیش توسعه داده است. The Evil Within، The Evil Within 2 و Ghostwire: Tokyo همگی مورد استقبال قرار گرفتند، در حالی که Hi-Fi Rush مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

خود میکامی در خارج از Tango Gameworks حرفه ای طولانی و درخشان داشته است، با اعتبار بازی های کلاسیک کالت مانند Vanquish، Shadows of the Damned، و همچنین Resident Evil 4 افسانه ای. در سال 2020، Mikami همچنین توضیح داد که چگونه میل به انجام آن دارد. قبل از بازنشستگی از صنعت بازی، یک بازی دیگر بسازید، زیرا او هنوز ایده های زیادی برای زنده کردن دارد. میکامی گفت: “من دارم پیرتر می شوم، بنابراین بیشتر به انرژی ای که دارم مربوط می شود.” تنوع بنابراین.

بتسدا تایید کرد که شینجی میکامی، رئیس استودیوی Tango Gameworks رسما شرکت را ترک می کند. میکامی پس از 12 سال کار در استودیویی که به شکل گیری او کمک کرد، اواخر امسال آن را ترک خواهد کرد. خبر جدایی میکامی در اصل از طریق ایمیل ارسال شده به کارمندان ZeniMax (از طریق دستاوردهای واقعی) از رئیس ارشد Bethesda، تاد وان، که از طراح کهنه کار برای کارش در استودیو تشکر کرد.

بخوانید  هیدئو کوجیما در رویداد اپل با اعلامیه ای ویژه به عنوان حالت بازی برای مک او اس ظاهر شد

به همین ترتیب، کیچیرو تویاما، کارگردان سایلنت هیل، سونی را ترک کرد تا استودیوی بازیسازی بوکه را در سال 2020 تشکیل دهد. کازونوبو ساتو و جونیا اوکورا که به ترتیب روی The Last Guardian و Gravity Rush کار کردند، اولین بازی این استودیو، Slitterhead است. یک بازی ترسناک بقا با برخی جلوه‌های بصری بسیار آزاردهنده، اولین گیم‌پلی این عنوان در The Game Awards 2021 معرفی شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر