شایعه: احتمال عرضه Call Of Duty در سال 2024 برای کنسول های نسل قبل

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

بر اساس گزارش Insider Gaming، بازی Call of Duty 2024 برخلاف انتظار همچنان برای پلتفرم های نسل قبلی عرضه خواهد شد.

هنوز هیچ خبر رسمی در رابطه با جزئیات بازی Call of Duty 2024 منتشر نشده است. بنابراین حتی نمی توان به طور قطعی اعلام کرد که این نسخه چه زمانی در طول یک سال عرضه می شود. حتی شایعاتی در مورد اینکه این بازی احتمالاً به عنوان بسته الحاقی برای Call of Duty Modern Warfare 2 منتشر می شود نیز وجود داشت. با این حال، Activision تاکنون از این بازی به عنوان یک نسخه پریمیوم و مستقل یاد کرده است.

اسناد به دست آمده توسط این سایت همچنین کنسول های نسل قبل را در میان پلتفرم های پشتیبانی شده برای بازی Call of Duty سال آینده نشان می دهد. البته در این اسناد مشخص شده است که ممکن است این اطلاعات قدیمی بوده و به مرور زمان تغییر کند. البته از بازی های سری Call of Duty صرف نظر از اینکه آنها توسط کدام استودیو ساخته شده اند، آنها از یک موتور گرافیکی ثابت استفاده می کنند، روند توسعه بازی های این سری نیز یکپارچه تر است تا روند توسعه آسان تر شود.

Gaming Insider گزارش داد که Call of Duty 2024 آن با نام رمز مشخص است که Cerberus احتمالا هنوز روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. پس از آن بود که گمانه زنی ها در مورد احتمال کنار گذاشتن کنسول های نسل قبل پس از قرارداد خرید چند میلیاردی Activision Blizzard در رسانه ها مطرح شد.

بخوانید  Live A Live در بهار امسال برای Steam، PS4 و PS5 عرضه می شود، نسخه نمایشی هم اکنون در دسترس است