هیدئو کوجیما در رویداد اپل با اعلامیه ای ویژه به عنوان حالت بازی برای مک او اس ظاهر شد



در یک شگفتی بزرگ، بازی‌ساز افسانه‌ای هیدئو کوجیما امروز در رویداد WWDC 2023 اپل ظاهر شد و در آنجا اعلام کرد که Director’s Cut of Death Stranding به مک می‌آید.

کوجیما گفت که از تلاش‌های اپل برای تبدیل مک به مکان بهتری برای بازی “محور” شده است. علاوه بر بازی Death Stranding، کوجیما گفت که فعالانه در حال کار برای آوردن عناوین آینده Kojima Productions به مک است، اگرچه او نامی از بازی‌ها نبرد.

در WWDC 2023، اپل اعلام کرد که سیستم عامل macOS بعدی، Sonoma، دارای یک “حالت بازی” است که تاخیر را برای کنترلرهای پلی استیشن و ایکس باکس بهبود می بخشد. حالت بازی همچنین وظایف پس‌زمینه را برای کمک به بهبود عملکرد بازی با اولویت‌بندی عملکرد GPU و CPU برای بازی محدود می‌کند. به نظر می رسد حالت بازی مایکروسافت برای ویندوز. به گفته اپل، حالت بازی جدید آن با هر بازی کار می کند.

کوجیما اولین طراح بازی مطرحی نیست که در طول این سال ها در صحنه اپل ظاهر شده است. پیش از آن، شیگرو میاموتو، خالق ماریو، در یک رویداد اپل در سال 2016 برای معرفی Super Mario Run حضور یافت.

Death Stranding Director’s Cut برای مک به زودی برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود و اواخر سال 2023 عرضه خواهد شد.

کوجیما چندین پروژه در دست ساخت دارد، از جمله Death Stranding 2 و یک بازی جدید Xbox. علاوه بر این، کوجیما در حال کار بر روی یک فیلم Death Stranding است.

در مورد اپل، علاوه بر بازی مک، اپل سرویس اشتراک Apple Arcade خود را نیز دارد. با 5 دلار در ماه، کاربران می توانند مشترک شوند و به کتابخانه ای از عناوین بدون ریزتراکنشی دسترسی داشته باشند.

بخوانید  Witcher Season 4 Adds Three More Cast Members

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر