ما بیش از 25 سال است که در حال کشتن، غارت و کلیک کردن در سیاهچالهای دیابلو هستیم. دیابلو اصلی ژانر اکشن-RPG را به وجود آورد و به تکمیل این فرمول ادامه داد تا به یک فرنچایز کاملاً غول پیکر تبدیل شود.
برای جشن راه اندازی جدیدترین فرنچایز، Diablo 4، لوسی نگاهی به تاریخچه فرنچایز، از اوج گرفته تا پایین ترین حد حراج، می اندازد.
بازی 1994 برای دیابلو واقعاً جالب است که امروز دوباره بخوانید و بخوانید. این سند یک بازی کاملاً شبیه به آنچه اکنون به نام Diablo می شناسیم ارائه می دهد ، از ابتدا همیشه با در نظر گرفتن قابلیت پخش مجدد ساخته شده بود ، با تأکید بر کاوش و آزمایش در کلاس های مختلف بازی. اما تفاوت های کلیدی وجود داشت ، یعنی Diablo در ابتدا برنامه ریزی شده بود که یک بازی نوبتی با permadeath باشد و با افزودن آیتم ها و ماموریت ها از طریق بسته های مهارت گسترش یابد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر