ساموئل ال جکسون در فیلم Fight Night بازی می کند


ساموئل ال جکسون نقش فرانک موتن را در فیلم Fight Night: The Million Dollar Heist از شبکه طاووس بازی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم ساموئل ال جکسونبازیگر Pulp Fiction در سریال کوتاه مدت Fight Night: The Million Dollar Heist در شبکه Peacock. کوین هارت پیوست. کوین هارت نه تنها در این سریال ایفای نقش می کند بلکه به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه نیز فعالیت می کند.

فایت نایت داستان دلخراش یک سرقت مسلحانه در آتلانتا را در طول شب مبارزه تاریخی روایت می کند. محمد علی در سال 1970، زندگی یک مرد و سرنوشت کل شهر تغییر می کند. علاوه بر داستان سرقت، سریال شب نبرد به تماشای اولین کارآگاهان سیاهپوست پلیس شهر که وظیفه رسیدگی به این پرونده را دارند، می‌پردازد.

ساموئل ال جکسون نقش فرانک موتن، یک جنایتکار بدنام به نام “پدرخوانده سیاه” را در روزنامه های نیویورک ایفا می کند. چای اوگبونا او مسئولیت ساخت سریال Fight Night و علاوه بر آن را بر عهده داشت جیسون هورویچ او مجری برنامه است. این مجموعه بر اساس پادکست رادیویی iHeart ساخته شده است جف کیتینگ و جیم رابرتز ساخته خواهد شد.

Fight Night: The Million Dollar Heist توسط Universal Television، Will Packer و Doghouse Pictures تهیه شده است. کریگ برویرکارگردان فیلم های Black Snake Moan و Dolemite Is My Name دو قسمت اول این مجموعه را کارگردانی کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Ouya جرات داشت یک کنسول بازی مستقل را تصور کند