نتفلیکس احتمالاً به دنبال استفاده از تبلیغات در بازی ها است


گزارش جدید امکان استفاده نتفلیکس از پرداخت های درون بازی و تبلیغات برای کسب درآمد را برجسته می کند.

دو سال از زمانی که نتفلیکس تصمیم گرفت به طور جدی وارد صنعت بازی های ویدیویی شود می گذرد. این شرکت از ابتدا به دنبال ارائه روش های کاملاً جدیدی به کاربران برای تجربه بازی های مورد علاقه خود با استفاده از خدمات پولی بوده است. نتفلیکس به تازگی مجموعه ای از بازی های کلاسیک GTA را به سرویس اشتراک خود اضافه کرده و در دسترس تمامی کاربران قرار داده است که نام نتفلیکس را در اخبار صنعت بازی سازی مطرح کرده است.

وال استریت ژورنال اخیرا در گزارش جدید خود فاش کرده است که نتفلیکس به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از پلتفرم بازی خود است. به نظر می رسد این شرکت برای دستیابی به اهداف مالی خود، برچسب های قیمت، تبلیغات درون بازی و پرداخت های درون برنامه ای را در نظر گرفته است.

حدود یک سال پیش، گرگ پیترز، مدیرعامل نتفلیکس، ایده کسب درآمد مشابه از پلتفرم‌های استریم بازی را مطرح کرد: «ما می‌خواهیم تجربه‌ای متفاوت از بازی ارائه دهیم و برای رسیدن به آن، باید به توسعه‌دهندگان اجازه دهیم بازی‌های خود را تنها با هدف ساختن بسازند. در مورد لذت بازیکن و عدم مشارکت شما در راه های مختلف درآمدزایی، از جمله پرداخت های درون برنامه ای یا تبلیغات درون بازی.

اکنون، طبق گزارش وال استریت ژورنال، استفاده از تبلیغات درون بازی یا پرداخت های درون برنامه ای احتمالا دقیقاً همان چیزی است که نتفلیکس در نظر گرفته است. بازی‌های روی پلتفرم نتفلیکس بیش از دو سال است که بدون هزینه اضافی در اختیار مشترکین قرار گرفته‌اند و اکنون مجموعه‌ای مهم و ارزشمند محسوب می‌شوند. در اواخر سال 2022، گزارشی مدعی شد که سرویس استریم بازی نتفلیکس در ابتدا در بین مشترکین محبوب نبود، اما به مرور زمان استقبال کاربران از آن آغاز شد و محبوبیت این سرویس به مرور زمان افزایش یافت.

بخوانید  South Park: Snow Day - All Henrietta Locations

نتفلیکس هنوز صحت این گزارش را تایید نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شرکت تصمیم دارد در آینده از تبلیغات درون بازی یا پرداخت درون برنامه ای استفاده کند یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر