بازیگر زن فیلم باربی به سریال انیمیشن What If پیوست


بازیگر فیلم باربی آمریکا فررا صداپیشگی رنجر مورالس در فصل سوم سریال انیمیشن What If?

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که آمریکا فررابازیگر سریال Ugly Betty و فیلم باربی به دنیای سینمایی مارول پیوست. مارول به تازگی اولین کلیپ از فصل سوم مجموعه انیمیشنی آنتولوژی What If? را منتشر کرده است که احتمالاً در اواخر سال 2024 با قسمت های بعدی باز خواهد گشت.

اولین ویدیو از فصل سوم سریال انیمیشن What If سه شخصیت از Red Guardian (با دوبله دیوید هاربر)، باکی بارنز (با صدای سباستین استن) و بیل فاستر (با صداپیشگی لارنس فیشبرن) پوستر. این کلیپ همچنین نگاهی اجمالی به رنجر مورالس، یکی از جدیدترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول داشت. گروه سازنده این مجموعه انیمیشنی در جدیدترین قسمت پادکست فاز صفر اعلام کردند که صداپیشگی شخصیت رنجر مورالس بر عهده آمریکا فررا بوده است.

آمریکا فررا با صداپیشگی غریبه نیست و در نقش آسترید در چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم بازی کرد. جفری رایت، هیلی آتول، کیت بلانشت، جان فاورو، الیزابت اولسن، جاش برولین، بندیکت کامبربچ، کت دنینگ، مایکل داگلاس، ادریس البه، کارن گیلان، ست گرین، فرانک گریلو، جف گلدبلوم، لارنس فیشبرن، کریس همزوورث و تام هیدلستون از دیگر صداپیشه های انیمیشن سریالی؟…اگه چی میشه؟

برایان اندرو او سرپرست انیمیشن What If و آه تو. سی برادلی مانند نویسنده آن کار می کند. در حالی که فصل اول وقایع Infinity Saga را پوشش می دهد، فصل دوم داستان ها و شخصیت های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را معرفی می کند. در این مجموعه انیمیشنی «بیننده به ماجراجویی خود به عنوان یک راهنما در چند جهان بی نهایت ادامه می دهد و چهره های آشنا و کاملاً جدیدی را در دنیای سینمایی مارول معرفی می کند.

بخوانید  دیوید کیج به تفاوت بین آثار قبلی Star Wars Eclipse و Quantum Dream اشاره می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر