دیوید کیج به تفاوت بین آثار قبلی Star Wars Eclipse و Quantum Dream اشاره می کند

بازی Star Wars Eclipse استودیو Quantic Dream و غریبه مرموز که در گوشه ای نشسته است

دیوید کیج، رئیس Quantic Dream، به طرفداران اطمینان داد که Star Wars Eclipse بسیار متفاوت از Detroit: Become Human خواهد بود.

سال گذشته Quantic Dream که به ساخت بازی هایی مانند Detroit: Become Human، Beyond: Two Souls و Heavy Rain عادت دارد، اعلام کرد که یک بازی چند داستانی با حضور چند شخصیت بر اساس دنیای جنگ ستارگان خواهد ساخت. . ، که به نام جنگ ستارگان کسوف است. در حالی که یک بازی داستان محور با سناریوهای متعدد و شخصیت های مختلف شبیه به آنچه قبلاً در آثار Quantic Dream دیده بودیم، استودیو می گوید برنامه ای برای تکرار کارهای قبلی خود ندارد و می خواهد Star Wars Eclipse را متفاوت و منحصر به فرد کند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

در همین راستا، دیوید کیج، رئیس Quantic Dream در مصاحبه ای با IGN ژاپن اعلام کرد که Star Wars Eclipse در حال حاضر جاه طلبانه ترین پروژه آنهاست و تفاوت چشمگیری با Detroit: Become Human، جدیدترین بازی این استودیو خواهد داشت. کیج توضیح داد که در طول توسعه Detroit: Become Human، تیم چیزهای زیادی یاد گرفت تا آن را به کامل ترین بازی در تاریخ استودیو تبدیل کند و بهترین اجرای ممکن از ایده های استودیو از 25 سال گذشته برای روایت داستانی که در آن بازیکن قهرمان است

با این حال، کیج توضیح داد که موفقیت Detroit: Become Human به این معنا نیست که استودیو از همه این پیشرفت‌ها برای توسعه Star Wars Eclipse استفاده خواهد کرد. کیج در این باره گفت: “جنگ ستارگان پوسته دیترویت نخواهد بود. این دو بازی بسیار متفاوت خواهند بود. اگرچه ما از آنچه تاکنون آموخته ایم استفاده خواهیم کرد، اما به هیچ وجه کپی نخواهد شد.” Star Wars یک بازی خواهد بود. تجربه بسیار متفاوت.”

بخوانید  ویژگی جدید بازی Like A Dragon: Infinite Wealth در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده است

در حالی که کیج جزئیات گیم پلی Star Wars Eclipse را به اشتراک نمی گذاشت، اما اشاره کرد که کار روی آن پروژه به خوبی پیش می رود. Quantic Dream Studio در آخرین روزهای تابستان امسال بخشی از استودیوی چینی NetEase شد. به گفته دیوید کیج، این به استودیو فرانسوی امکان دسترسی به انبوهی از فناوری‌هایی را می‌دهد که NetEase در اختیار دارد و به آن اجازه می‌دهد اعتماد به نفس پیدا کند و نگران منابع نباشد.