ساخت یک فیلم اکشن زنده بر اساس انیمیشن How to Train Your Dragon

در حال حاضر، جزئیات بیشتری در مورد How To Train Your Dragon، از جمله لیست بازیگران آن، در دسترس نیست، اما قبل از آن، How to Train Your Dragon بیش از 494 میلیون دلار، How to Train Your Dragon 2 بیش از 621 میلیون دلار و انیمیشن How for Train فروش داشته است. اژدهای شما: دنیای پنهان بیش از 525 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته بود.

یونیورسال پیکچرز در همکاری با کارگردان انیمیشن How to Train Your Dragon در حال ساخت یک فیلم اکشن زنده بر اساس این انیمیشن است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونسریال How to Train Your Dragon به شکلی متفاوت به سینماها بازخواهد گشت. یونیورسال پیکچرز در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن بر اساس چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم. رئیس بلواکارگردان چگونه اژدهای خود را تربیت کنید در سال 2010، چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 2 در سال 2014 و چگونه اژدهای خود را تربیت کنید: دنیای پنهان در سال 2019، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه چگونه اژدهای خود را تربیت کنید، بازگشته است. .

در این میان، اژدهایی به نام Night Fury وجود دارد که از همه اژدهایان دیگر خطرناک تر و وحشتناک تر است که هیچ وایکینگی تا به حال موفق به کشتن آنها نشده است. هیکاپ که پدرش رهبر وایکینگ ها است، یک شب که اژدهاها به آنها حمله کردند، مخفیانه اژدهایی را زیر پا می گذارد و به طور اتفاقی یک خشم شبانه را به دام می اندازد و این اژدها در جایی دور می افتد. این تنها آغاز یک داستان و یک ماجراجویی و شکل گیری دوستی بین هیکاپ و خشم شب است که برای همیشه آینده قبیله هیکاپ را تغییر خواهد داد.

بخوانید  بهترین فیلم های کمدی هندی | 20 فیلم خنده دار + امتیاز IMDB

علاوه بر این، یونیورسال اعلام کرد که How To Train Your Dragon قرار است در 14 مارس 2025 (24 مارس 1403) منتشر شود. فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کرسیدا کاول خواهد بود که داستان یک وایکینگ جوان به نام هیکاپ را دنبال می کند که او توانایی مبارزه با آنها را ندارد و حتی اگر داشته باشد، مجاز به انجام این کار نیست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر