اولین تریلر فیلم تتریس بر جاسوسی و تعقیب و گریز ماشین تمرکز دارد

تتریس به لطف گیم پلی در دسترس، موسیقی متن جذاب و طراحی خیره کننده، زمانی که سرانجام از پرده آهنی روسیه فرار کرد، یک موفقیت جهانی بود. همانطور که در تریلر مشاهده می شود، این کنسول با Game Boy اصلی نینتندو بسته بندی شده بود، حرکتی که به کنسول دستی کمک کرد تا میلیون ها واحد را در سراسر جهان بفروشد و به تامین کننده باتری AA تبدیل شود. بسیار در این روند خوشحالم

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تتریس از زمان معرفی آن در دهه 1980 تقریباً در تمام کنسول‌های بازی ویدیویی حضور داشته است، اما طبق اقتباس بعدی اپل، داستان پشت این بازی یکی از اسلحه‌ها، جاسوسی و تعقیب و گریز خودروهای پرسرعت است.

این اولین باری نیست که تتریس در یک فیلم نمایش داده می‌شود، زیرا این بازی نقش مهمی در پیکسل‌های آدام سندلر در سال 2015 داشت. در یک مقطع، یک اقتباس از فیلم علمی تخیلی حماسی از تتریس در سال 2018 اعلام شد. ، اما از آن زمان این پروژه به فراموشی سپرده شد. فیلم تتریس اپل در 31 مارس اکران خواهد شد و نیکیتا افرموف و توبی جونز نیز در آن بازی خواهند کرد.

تریلر بازی تتریس، که به جزئیات می‌پردازد که چگونه فروشنده آمریکایی بازی‌های ویدئویی هنک راجرز (با بازی تارون اگرتون با سبیل با شکوه) توانست حقوق توزیع جهانی این بازی را که در اصل توسط مهندس نرم‌افزار شوروی الکسی پاجیتوف در سال 1984 ساخته شده بود، تضمین کند.

بخوانید  نیمه پیش نمایش بازی Shovel Knight Dig

بسیاری از انحرافات و معاملات در پشت صحنه انجام شده است، و در حالی که فیلم اپل احتمالاً برخی از جزئیات را برای تأثیرات دراماتیک تزئین می کند – مانند آدم های KGB در مسیر جنگ – نبرد حقوقی در پشت این بازی هنوز هم خواندنی جذاب است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر