رونمایی احتمالی دنباله Metro Exodus در سال 2023

این استودیو همچنین در حال کار بر روی یک بازی چند نفره مستقل Metro است و آگهی‌های شغلی نشان می‌دهند که یک بازی تیراندازی اول شخص جدید در راه است.

یکی از منابع موثق بازی اعلام کرده است که امکان آن در 2023 دبازی Metro Exodus معرفی شد و این بازی در سال معرفی شد 2024 در راه است.

ظاهراً بازی با یک سکانس رویایی شروع می شود و سپس بازیکنان در ستاد عملیاتی خود از خواب بیدار می شوند. در ادامه این مقاله، ادعا می‌شود که بازی جدید Metro می‌تواند امسال معرفی شود و در حال حاضر تاریخ انتشار تخمینی آن سال 2024 است. 4A Games اخیراً یک به‌روزرسانی کوتاه توسعه برای دنباله Metro Exodus منتشر کرده است که تأیید می‌کند که داستان همچنان ادامه خواهد داشت. یک پیام قوی سیاسی و ضد جنگ دارند. این بازی همچنین تحت تأثیر جنگ اوکراین قرار دارد.

مدتی است که استودیو را می شناسیم 4A Games در حال توسعه بازی بعدی از سری اصلی Metro است. در سال 2019، سازنده تایید کرد که دنباله‌ای از Metro Exodus در دست ساخت است، سپس سال بعد گفت که این تیرانداز برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است.

اکنون گزارش جدیدی از تام هندرسون، گزارشگر میدانی معتبر بازی منتشر شده است که حاوی اطلاعات جدیدی از روند ساخت بازی و تاریخ انتشار آن است. به گفته وی، بازی بعدی مترو در 4A Games در حال توسعه است. به طوری که حتی در حالت فعلی کاملا قابل پخش است. در حال حاضر جزئیات کمی از بازی مشخص است، اما این گزارش می‌گوید که بازی از فرمول کلاسیک Metro یعنی مخفی کاری، ساخت‌وساز، غارت منابع و موارد دیگر پیروی می‌کند.

بخوانید  سونی می گوید کمبود عرضه PS5 را برطرف کرده است