کارگردان و ستارگان Cocaine Bear نشان می‌دهند که چه حیواناتی می‌خواهند ببینند که کوکائین مصرف می‌کنند



در فیلم خرس کوکائین، یک خرس کوکائین را پیدا می کند، آن را می خورد و غوغا می کند. در خلاصه داستان این فیلم مردم به این فکر می‌کنند که اگر حیوانات دیگر کک مصرف می‌کردند، چگونه می‌شد.

جیک همیلتون، روزنامه‌نگار، از الیزابت بنکس، کارگردان Cocaine Bear و بازیگران فیلم خواست تا برخی از حیوانات فرهنگ عامه را که دوست دارند ببینند در حال بو کردن آب‌نبات‌های بینی‌شان هستند، نام ببرند، و پاسخ‌های آنها عالی بود.

بنکس گفت Lyle of Lyle، Lyle Crocodile ممکن است نامزد خوبی باشد. همچنین، خرس پدینگتون. او گفت: «احساس می‌کنم اگر خرس پدینگتون بدون خانواده‌اش روی سکوی قطار گیر کند… می‌دانید، ما می‌توانیم با این ایده خیلی بیشتر سرگرم شویم.»

در همین حال، آلدن ارنرایش گفت که مایل است ببیند مایکل جی. قورباغه، قورباغه رقصنده از تبلیغات اولیه برادران وارنر، وارد یک گاک می شود و اوقات خوشی را سپری می کند. کری راسل گفت که دوست دارد ببیند جنگ ستارگان اووک ها یک شات را بو می کنند. راسل گفت: “فقط برقص و دیوانه شو.” O’Shea Jackson Jr پیشنهاد ET یا Jurassic Park’s T-Rex را داد. اگر از من بپرسید همه پیشنهادات عالی هستند.

در سایر اخبار مربوط به حیوانات و مواد مخدر غیرقانونی، مقامات نیوزلند اخیراً 3.5 تن کوکائین را در اقیانوس شناور پیدا کردند و باعث ایجاد میم های “کوکائین کوسه” شد. با توجه به ارزشی که دارد، بنکس گفت که اگر داستان به اندازه کافی خوب بیابد، حاضر است این فیلم – “آرواره ها با کوکائین” را بازی کند.

Cocaine Bear بر اساس داستان واقعی یک خرس سیاه 175 پوندی است که در نزدیکی مرز تنسی و گرجستان پس از مصرف بیش از 70 پوند کوکائین که توسط یک فروشنده مواد مخدر محلی از هواپیما پرتاب شده بود، جسد پیدا شد. در فیلم، خرس بسیار بزرگتر است و نه تنها کوکائین بیشتر، بلکه گوشت انسان را نیز شکار می کند.

بخوانید  مقایسه قیمت و مشخصات آسان‌تر از همیشه با نسخه جدید محصولات زومیت

بانک‌ها قول می‌دهند که Cocaine Bear صحنه‌های قتل وحشیانه و وحشیانه را به نمایش بگذارد، به‌ویژه در ابتدا برای ایجاد لحن. بنکس با اشاره به فیلم لئوناردو دی کاپریو که در آن توسط یک خرس مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، به People گفت: “هر بار که ما در مورد خرس صحبت می کردیم، مانند “این باید The Revenant باشد” بود. “اولین زن و شوهری که می کشند باید آنقدر تلخ باشد که بفهمی همه باید از خرس بترسند. این برای من نقش مهمی داشت.”

Cocaine Bear، که رتبه R را به خود اختصاص داده است، از شدت ناراحتی رنج می برد زیرا خرس ها را در حال انجام کارهایی که در طبیعت انجام می دهند – زنده خوردن طعمه خود را به تصویر می کشد.

Cocaine Bear در 24 فوریه اکران می‌شود و علاوه بر راسل، ارنرایش و جکسون جونیور، جسی تایلر فرگوسن، متیو ریس و مارگو مارتیندیل و همچنین ری لیوتا در یکی از آخرین نقش‌های سینمایی او بازی می‌کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر