راه اندازی TMNT: Shredder’s Revenge برای پلی استیشن 5


بازی Tribute Games رسما اعلام کرد که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge برای پلی استیشن 5 عرضه می شود.

چندی پیش لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان: انتقام خردکن منتشر شده. انتشار این بازی با استقبال خوب گیمرها مواجه شد. زیرا علاوه بر برانگیختن حس نوستالژیک بازی های گذشته لاک پشت های نینجا، تجربه ای به یاد ماندنی را برای طرفداران خلق می کند. این بازی برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ و کنسول های نسل هشتم عرضه شده است. به همین دلیل، کاربران کنسول‌های نسل بعدی فقط می‌توانستند از این ویژگی استفاده کنند تجربه سازگاری با عقب TMNT: انتقام خردکن.

اکنون با اعلام Tribute Games، استودیو سازنده بازی، TMNT: Shredder’s Revenge در تاریخ 24 نوامبر برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این استودیو در ادامه اعلام کرد که هیچ تفاوتی بین نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 این بازی وجود ندارد، این نسخه فقط برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 است که هنوز بازی جدید لاک پشت های نینجا را خریداری نکرده اند. علاوه بر این، Tribute Games اعلام کرد که هیچ آپدیت رایگان نسل بعدی برای بازی وجود نخواهد داشت.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس است. Datimo، ناشر بازی، اعلام کرد که این کتاب در هفته اول انتشار بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جزئیات بیشتر در مورد نقشه های چند نفره جدید Modern Warfare 3 فاش شد