دو بازیگر جدید به آنا د آرماس به عنوان بالرین دنیای جان ویک پیوستند

Lionsgate اخیراً دو بازیگر دیگر را برای حضور در آن اضافه کرده است بالرین اسپین آف جان ویک با بازی آنا د آرماس را اجاره کرده است.

تاریخ انتشار اوایل این ماه اعلام شد بالرین به سال 2025 عقب رانده شد و اکنون در جدیدترین بازی است اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به این فیلم اکشن اضافه شده اند. ددلاین گزارش می‌دهد که دیوید کاستاندا، بازیگر فیلم‌های The Umbrella Academy و Sicario: Day of the Soldado، به همراه شارون دانکن بروستر، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story و Dune، پس از قراردادی با Lionsgate به این بازیگران پیوستند. . فیلم های بالرین اضافه شده است، اما اطلاعات نقش او در دسترس نیست.

دیوید کاستاندا و شارون دانکن بروستر

The Ballerina بر اساس ایده ای از چاد استالسکی، خالق مجموعه جان ویک ساخته شده است. گفته می شود که استالسکی به کارگردان فیلم لن وایزمن کمک می کند و با او برای فیلمبرداری صحنه های اکشن جدید و اضافی همکاری می کند. آنا د آرماس در نقش اصلی ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین در نقش وینستون اسکات، لنس ردیک مثل شارون آنجلیکا هیوستون در نقش مدیر، نورمن رداس، کاتالینا ساندینو مورنو و گابریل برناز جمله بازیگرانی که در فیلم بالرین حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

بالرین بین قسمت های سوم و چهارم جان ویک اتفاق می افتد و حول محور یک بالرین قاتل می چرخد ​​که قاتلینی را که خانواده اش را کشته اند شکار می کند. لن وایزمن، کارگردان فیلم Underworld و Total Recall کارگردانی بالرین را بر عهده داشت. وی مسئولیت نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد شی هیتن، فیلمنامه نویس جان ویک: فصل سوم – پارابلوم و رازیانه زمرداو نویسنده زن جوان نویدبخش بود.

بخوانید  معرفی سریال یک مسئله خصوصی (A Private Affair) | ژان رنو در تلویزیون

بالرین قرار است در 6 ژوئن 2025 اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر