خرید موبایل سی پی کالاف دیوتی بدون رمز کمتر از 30 ثانیه

SIP فقط یک ارز مجازی معمولی نیست. بلکه یک گنج سرنوشت ساز در بازی است که می تواند تجربه شما را به اوج لذت برساند. آیا می خواهید خود را به سلاح ها و تجهیزات قدرتمند مسلح کنید تا بهتر از حریفان خود باشید؟ پس بدان که کامپیوتر او شبیه تو است. خرید شخصیت های جذاب و سلاح های منحصر به فرد که تمام توجهات را در میدان نبرد به خود جلب می کند، تنها بخشی از کاربردهای این ارز رویایی است. در زیر تمام کاربردهای آن را برای درک جادوی آن کشف کنید.

سلاح و پوسته بخرید

همانطور که از نام آن پیداست، این جعبه ها حاوی اقلامی هستند که با هر خرید به صورت تصادفی در اختیار شما قرار می گیرند. در واقع، همچنان می‌توانید فهرستی از اقلام را در این جعبه‌ها ببینید، اما هیچ اطمینانی در مورد آنچه به دست خواهید آورد وجود ندارد. با این حال، هنوز هم خرید این جعبه ها منطقی است. در واقع وقتی بعد از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به سراغ آن ها می روید، اصلا پشیمان نمی شوید; زیرا قیمت آنها بسیار ارزان است.

منبع متن: پاکیزگی

پس مبارزه در این بازی دروازه شما به سوی دنیایی از جوایز شگفت انگیز است. شما باید برای این جوایز ارزشمند بجنگید و در طول زمان و با پیشرفت به دست آورید. شخصیت های جذاب، استتار اسلحه و بسیاری موارد جذاب دیگر در میان این پاداش ها وجود دارد. اما مراقب باشید، زمانی که Battle Pass شما نسخه رایگان آن است، ممکن است جوایزی که دریافت می‌کنید برای شما چندان جذاب و چشمگیر نباشد.

با کمک Paxit می توانید در کمتر از 30 ثانیه امتیاز CP و تعداد زیادی بازی کالاف دیوتی را خریداری کنید.

علاوه بر این، Sippy به شما امکان می‌دهد به فروشگاه درون‌بازی بروید و مدل‌های جذاب‌تری از تفنگ مورد علاقه‌تان را که با پوسته‌های شگفت‌انگیز تزئین شده‌اند، خریداری کنید. از پوست های متالیک براق گرفته تا استتارهای آتشین و رنگارنگ. این نه تنها باعث می شود احساس بهتری در مورد اسلحه های خود داشته باشید. برعکس، باعث می شود که دشمنان شما از ترس بلرزند و متوجه شوند که در این بازی چقدر سرباز حرفه ای و با تجربه هستید.

بخوانید  Diablo 4 - راهنمای استعدادهای دروید

خرید پوست خودرو

گزارش پایان اطلاعیه

هنگامی که با وسیله نقلیه مورد علاقه خود با پوسته های رویایی و منحصر به فرد در برابر دشمنان خود ظاهر می شوید، آنها فقط متوجه یک چیز می شوند. و اینکه به زودی تبدیل به جسد می شوند.

یک جعبه یا همان بخرید جعبه ها

جعبه خوش شانس در فروشگاه این بازی قرار دارد و شامل همه چیز از شخصیت ها گرفته تا پوسته های جذاب است. شخصیت های داخلی را در هیچ جای دیگری در این بازی پیدا نخواهید کرد.با توجه به قیمت ناچیز این جعبه های شانس، قطعا پس از خرید ارزشش را دارد. کامپیوتر به سراغ آنها بروید و شانس خود را امتحان کنید. شما می توانید چیزی از آن به دست آورید که ارزش آن بسیار بیشتر از پولی باشد که خرج کرده اید. فقط بدانید که این جعبه ها هنوز برای مدت محدودی در دسترس هستند. پس زود شروع کن

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است: در ابتدای استفاده از هر یک از سلاح های این بازی، هیچ وسیله ای را نمی توان به آن وصل کرد. در این صورت آنها بسیار ضعیف هستند و می توانند باعث شکست شما در مبارزات شوند. اما با این کارت ها، بدهی متفاوت است. شما می توانید به سرعت هر سلاحی را که می خواهید به بالاترین سطح ممکن تنها با چند کلیک ارتقا دهید.

Battle Pass را ارتقا دهید

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

پاکیزگی او برای اولین بار در ایران توانست در کمتر از یک دقیقه بدون وارد شدن به حساب شما خرید خودکار سی پی را راه اندازی کند. قطعاً باید رمز عبور یا حداقل مقداری را به آنها بدهیدین یک دقیقه صبر کنید تا خرید از ما هیچ یک از این مشکلات را ندارد. فقط روی این لینک کلیک کنید: https://www.paxit.ir/group-product/call-of-duty-mobile

برنامه ها کامپیوتر; گنج مجازی دنیای کالاف دیوتی

خرید پوسته ماشین و هلیکوپتر یک راه شگفت انگیز برای بهبود مهارت های سرگرم کننده رانندگی شما در حین حرکت در نقشه بازی است. کامپیوتر Callaf Duty Mobile به شما این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از پوسته های جذاب را در play store مرور کنید و پوسته مورد نظر خود را خریداری کنید. از باندهای براق گرفته تا طرح های آتشین تا طرح ها و نقش های شلوغ و شلوغ. این پوسته ها می توانند رانندگی با ماشین یا پرواز با هلیکوپتر در آسمان را لحظات باشکوهی برای شما رقم بزنند.

اما این مشکل جدی نیست. در حین خرید کامپیوتر با کالاف دیوتی موبایل، می توانید Battle Pass خود را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید و سیل جوایز رویایی را ببینید. در این صورت به وضوح می توانید ببینید که هر لحظه از بازی چقدر برای شما جذاب خواهد بود. در واقع، وقتی با افتخار از میدان نبرد خارج می‌شوید و پاداش‌های Battle Post Premium را دریافت می‌کنید، لذت بازی دو چندان می‌شود. همه بازیکنان حرفه ای اولین چیزی که با کامپیوتر AT موبایل کال آف دیوتی آنها تلفن های همراه می خرند، این نسخه ویژه Battle Pass است.

جعبه های شانس یا جعبه شانس

در داخل این جعبه‌ها، مجموعه کاملی از تجهیزات جنگی را پیدا کنید، از شخصیت‌های جذاب گرفته تا چتر، پوسته سلاح، خودرو و پوسته آواتار. اگر فکر می کنید که کامپیوتربیشترین بهره را از پول خود ببرید، این جعبه ها را در نظر بگیرید. علاوه بر این، در بسیاری از موارد با تخفیف های خوبی ارائه می شوند که گاهی تا 50 درصد می رسد که می توانید آن را شکار کنید.

بخوانید  Sony: Xbox Game Pass 29 میلیون مشترک دارد

کارت ارتقاء سلاح

این جعبه‌ها که در فروشگاه درون‌بازی یافت می‌شوند، حاوی ارتشی از تجهیزات خنک درون آن هستند. در هر خرید کامپیوتر از دو طریق می توانید به محتویات این جعبه ها دسترسی داشته باشید. یک راه این است که کل جعبه را بخرید و تمام اقلام داخل آن را تهیه کنید. و دیگری خرید شانسی است که به صورت تصادفی یک کالا را با قیمت مناسب تری به شما می دهد.

احتمالاً به خوبی می دانید که برای خرید سلاح باید از کارت ها استفاده کنید XP از سلاح استفاده کنید. این کارت‌ها معمولاً با انجام مسابقات رتبه‌بندی یا چند نفره به دست می‌آیند و اگر می‌خواهید سلاح‌های مختلف را با آن‌ها ارتقا دهید، باید تعداد زیادی از آنها را داشته باشید. ممکن است شما را خسته کند، اما با خرید کامپیوتر Callaf Duty Mobile می توانید هر تعداد که می خواهید دریافت کنید و همه اسلحه های مورد علاقه خود را به بالاترین سطح ممکن ارتقا دهید.

با خرید CP Callof Duty Mobile در میدان جنگ ویران کنید. فقط به تصاویر شخصیت ها و سلاح های جدید هر فصل نگاه کنید و پشیمان شوید. وقت آمدن است پاکیزگی، کامپیوتر کیف کمتر از 30 ثانیه، با تحویل خودکار و بدون نیاز به رمز حساب کاربری شما خرید

یکی از بزرگترین مزیت های خرید CP Callaf Duty Mobile این است که می تواند شما را از انتظار برای دریافت سلاح های جدید نجات دهد. تصور کنید اولین نفری باشید که از یک اسلحه پیشرفته معرفی شده در فصل جدید بازی استفاده می کنید که دست شما را در مقابل دیگران قرار می دهد و در تمام نبردها می توانید به استقبال دشمنان خود بروید و بر میدان نبرد مسلط شوید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر