امکان مراجعه دانا برک به بازسازی متال گیر سالید 3

Dana Burke and the Music of Metal Gear Solid 3: Snake Eater

شاید دانا برک، خواننده و صداپیشه استرالیایی که قبلاً برخی از قطعات موسیقی سری بازی های Metal Gear Solid را اجرا و می خواند، با انتشار تصویری در توییتر به نسخه بازسازی شده MGS 3 اشاره کرد.

این شخص اخیراً عکسی را با عنوان ضبط در حال انجام در حساب توییتر خود منتشر کرده است. جالب اینجاست که در تصویر منتشر شده، دانا برک گرین کارتی با عنوان مار خوار در دست دارد. از طرفی در پایین کارت تصویر یک روباه را می بینیم که توجه افراد آشنا به سری متال گیر را به خود جلب می کند.

در سال های اخیر همیشه اخبار و شایعات زیادی در مورد این پروژه شنیده می شود. افشاگران معتبر و خودی ها ادعا می کنند که شنیده اند که بازسازی Snake Eater که یکی از موفق ترین نسخه های این فرنچایز محسوب می شود، در کنار دیگر پروژه های Metal Gear در دست ساخت است. در حال حاضر، در طول آخرین اخبار از دنیای بازی، ظاهرا دانا بورکاین خواننده و صداپیشه استرالیایی به طور غیرمستقیم به مشارکت خود در بازسازی متال گیر سالید 3 اشاره کرده است.

برک همچنین تصاویر دیگری را منتشر کرد. یکی از عکس ها با آن نقطه است. یکی از کاربران توییتر به نام zxSOLIDxSNAKEzx روی عکس زوم کرد و صفحه ای را با متن های بازی Metal Gear Solid 3 دید. این لینک تصاویر منتشر شده را ببینید.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا نسخه اصلی این بازی را تجربه کرده اید؟ آیا با بازسازی آن موافقید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  راهنمای گام به گام مونتاژ کیس بازی



سپس باید گفت که دو سال پیش بر اساس یافته های یک حساب کاربری توییتر با نام FaizShaikh7681، صفحه لینکدین یکی از کارمندان سابق استودیو Virtuous، اشاره کرد که این استودیو در حال ساخت بازسازی یک بازی AAA است. بسیاری از افراد این پروژه اعلام نشده را به بازسازی MGS 3 مرتبط کرده اند.

همانطور که شما دوستان یک گیمر عزیز می دانید، نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 در پاییز سال گذشته به طور رسمی رونمایی شد. محصولی که برای کاربران پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. پس از تایید ساخت این بازی توسط کونامی، شایعات بیشتری در مورد ساخت نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 در فضای مجازی به گوش می رسد. حالا چیز جدیدی وارد شده که بی ارتباط با Metal Gear Solid 3: Snake Eater نیست.