فروش PSVR2 باید بهتر از تخمین ها باشد

اما محتوای جدید نشان می دهد که برخلاف گزارش گزارش شده، فروش پلی استیشن وی آر 2 خیلی بد نیست بلومبرگ تخمین زده است که فروش این هدست از زمان عرضه تا پایان ماه مارس بین 270 تا 300 هزار دستگاه خواهد بود. نگاه دقیق‌تر به این عدد به تحلیلگران اجازه می‌دهد متوجه شوند که PlayStation VR2 در واقع سریع‌ترین فروش را در بین هر هدست واقعیت مجازی سیمی دارد. همچنین لازم به ذکر است که فروش اولین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن پس از پنج ماه به 915000 دستگاه رسید. در حالی که نسخه دوم یک سوم فروش را در یک ماه شاهد بود.

این ماه بود که رسانه های بلومبرگ به این مذاکرات اشاره کردند فرانسوا جرونیمو شرکت تحلیلی IDC ادعا کرد که PSVR2 شروع کندی داشت و برای جلوگیری از فاجعه کامل نیاز به کاهش قیمت بود. این موضوع باعث نگرانی طرفداران در مورد هدست واقعیت مجازی سونی شده است و بسیاری به مشکلات این هدست مانند قیمت، تعداد بازی و عدم عملکرد عقب اشاره کرده اند.

صرف نظر از فروش ضعیف یا قوی هدست، سونی باید بهتر عمل کند و نشان دهد که در ماه های آینده چه انتظاراتی برای PSVR2 داریم. بررسی های Firewall Ultra در پیش نمایش ها مثبت بوده است، اما هنوز نیاز به بازی های بیشتری وجود دارد.

برخلاف آنچه قبلاً یکی از تحلیلگران ادعا کرده بود، اطلاعات جدید نشان می دهد فروش PSVR2 آنطور که انتظار می رفت وحشتناک نیست.

البته مشکل اینجاست که ممکن است سرعت فروش هدست مذکور کاهش یابد; به خصوص که این هدست فقط از طریق فروشگاه PS Direct در بسیاری از کشورها در دسترس است. توجه داشته باشید که رقم اعلام شده در بالا تنها یک تخمین است و هنوز توسط غول ژاپنی تایید نشده است. ممکن است ارقام واقعی فروش PSVR2 در گزارش مالی بعدی سونی اعلام شود.

بخوانید  Diablo 4 - 7 کاری که برای آماده شدن برای فصل شیطان یک باید انجام دهید