کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

البته توسعه‌دهنده‌ها هنوز تصمیمی درباره حالت رایج مولتی‌پلیر نگرفته‌اند. نکته‌ای که احتمالا اخیرا همه ما متوجه شدیم این است که بهترین راه به جواب رسیدن، شبکه‌های اجتماعی هستند. اما قطعا بسته‌ها و بسیاری از شخصیت‌های نسخه کالاف دیوتی موبایل و وارزون موبایل که با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل امکان پذیر خواهند بود، یکسان باشد. با اینکه تاریخ انتشار بازی وارزون موبایل به صورت دقیق منتشر نشده است، پلیر هایی که به این بازی علاقه دارند می توانند در نسخه بتا یا پیش ثبت نام شرکت نمایند. به صورت کلی در حال حاضر فروشگاه گوگل پلی این بازی را آماده کرده و افراد با ورود به اکانت خود می توانند در آن پیش ثبت نام کنند. توجه داشته باشید که اعلان ها و اطلاعیه های بعدی این بازی توسط خود شرکت گوگل منتشر خواهد شد.

  • به صورت کلی در حال حاضر فروشگاه گوگل پلی این بازی را آماده کرده و افراد با ورود به اکانت خود می توانند در آن پیش ثبت نام کنند.
  • بازی Call of Duty Warzone Mobile تا اواخر سال میلادی 2022 منتشر خواهد شد.
  • با عرضه بسیار بد بتلفیلد ۲۰۴۲ ندای وظیفه تقریباً بی‌رقیب بوده و به همین علت الان زمان خوبی برای پیشرفت است.
  • در وارزون موبایل تا سقف ۱۲۰ بازیکن می‌توانند در یک مسابقه حضور پیدا کنند و با یکدیگر به نبرد بپردازند.
  • امید است خواندن 12 مورد بیان شده برای نصب بازی و در نهایت سیستم مناسب برای انجام بازی بر روی آن، بتوانید لذت بیشتری از انجام بازی کالاف دیوتی وارزون ببرید.
بخوانید  صرافی Coinex چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

اکنون نیز نسخه جدیدتری برای گوشی ­های همراه در نظر گرفته شده است به نام وارزون موبایل و در شما قادر به خرید سی پی برای پیشرفت های بیشتر خواهید بود. اطلاعات کامل و جامعی در خصوص وارزون موبایل نیست و هر آنچه که گفته می­شود متکی به صحبت­ها و خبرهایی است که از سایت اکتیویژن و منابع مرتبط به آن آمده. سازندگان تلاش کرده‌اند تا کالاف دیوتی را تبدیل به تجربه‌ای یکپارچه برای بازیکنان کنند تا آن‌ها به راحتی بتوانند نسخه‌های مختلف این مجموعه را روی پلتفرم‌های مختلف با خیالی آسوده و بدون دغدغه خاطر تجربه نمایند.

چه‌طور برای Warzone Mobile پیش‌ثبت‌نام انجام دهیم؟

Precision Strike – 6 kills – وقتی‌که برای یک حمله هوایی برنامه‌ریزی می‌کنید باید منطقه هدف را مشخص کنید. هواپیما از منطقه بازیکن به پرواز درمی‌آید و مواد منفجره را در یک خط پخش می‌کند. همان‌طور که دیدید بازی هنوز در مرحله عرضه اولیه است و امکان دریافت آن برای همه وجود ندارد.

مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 فراموش نکنید که در این بازی می‌توانید با 119 نفر هم‌بازی شوید. حضور 120 نفر هم‌زمان در میدان جنگ، واقعا خاص و فوق‌العاده است. با ده ها نقطه مورد علاقه برای استقرار، استراتژی های بقا نامحدود است. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید. کارت گرافیک شما ضعیفه، با این حال می‌تونید دانلود و امتحان کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

همچنین این عنوان تنها روی مپ Caldera قابل مجله خبری یک گیمر خواهد بود و مپ‌های Rebirth Island و Fortune’s Keep از بازی کنار رفته‌اند، و البته خبری از بازگشت Verdansk نیز نیست. با انجام پیش‌ثبت‌نام ممکن است بتوانید زودتر از دیگران به بازی دسترسی پیدا کنید. به‌علاوه، توسعه‌دهنده‌ها جوایزی را برای کسانی که Pre-register را انجام می‌دهند درنظر گرفته‌اند. Cruise Missile – 6 kills – موشک کروز به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد که دنباله‌رو‌ها را در هوا کنترل کنند و وقتی‌که در نهایت به نقشه نزدیک‌تر می‌شوند می‌توانند رسیدن آن‌ها را تسریع کند. این برنامه دارای ویژگی های اجتماعی است که به شما امکان می دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و بازی کنید.

گوشی گلکسی اس۲۳ ویژگی شارژ مخصوص گیمرها را معرفی کرد