تاخیر احتمالی بازی Suicide Squad به دلیل بازبینی یا حذف اتصال اینترنت همیشه روشن

Jez Corden ادعا کرد که یکی از دلایل تاخیر Suicide Squad: Kill The Justice League اصلاح یا حذف مؤلفه اتصال ثابت اینترنت بوده است.

از جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم به جز برش به گزارش رسانه های Windows Central، یکی از دلایل تاخیر بازی Suicide Squad: Kill The Justice League، تغییر اتصال مداوم به اینترنت است. استودیوی Rocksteady اخیرا اعلام کرده است که این بازی اکشن ماجراجویی در ماه آینده در دسترس نخواهد بود، اما در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S و PC گنجانده شده است.

البته شاید طرفداران نباید انتظار تغییر در ماهیت Suicide Squad: Kill The Justice League را داشته باشند. جیسون شرایر قبل از تأخیر انتشار Suicide Squad، بلومبرگ مدیا اعلام کرد که در صورت تاخیر، هسته اصلی بازی تغییر نخواهد کرد. از آنجایی که زمان زیادی طول می کشد تا تغییرات قابل توجهی در تمام مکانیک های بازی ایجاد شود، به نظر می رسد تاخیر اخیر عمدتاً به دلیل بهینه سازی باشد. با این حال، این موارد هنوز به طور رسمی توسط Rocksteady تایید نشده است.

Jez Corden با انتشار یک توییت جدید دلیل تأخیر تقریباً یک ساله بازی Suicide Squad: Kill The Justice League را فاش کرد: «شنیده‌ها نشان می‌دهد که یکی از دلایل تاخیر Suicide Squad تعمیر اساسی یا حذف مؤلفه اینترنت همیشه روشن است. ” پس از نمایش در یک نمایشگاه بزرگ در اوایل سال جاری، بازی مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفت و از آن انتقاد کردند که مانند یک تیرانداز ضعیف با عناصر سرویس زنده عمل می کند.

بخوانید  تریلر The Banishers: Ghosts of New Eden تصمیمات سختی را نشان می دهد