تریلر آغاز ماجراجویی باورنکردنی خواکین فینیکس در Beau Is Afraid


A24 تریلر جدیدی از کمدی ترسناک Beau Afraid با بازی خواکین فینیکس منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که شرکت A24 اولین تریلر فیلم Beau Afraid را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. بله استر، کارگردان فیلم Midsommar (Midsommar) سکاندار این فیلم کمدی ترسناک است که برای اکران در 21 آوریل 2023 (1 آوریل 1402) برنامه ریزی شده است. برای تماشای تریلر جدید فیلم «بیو ترسیده» می توانید به کانال یوتیوب شرکت E24 مراجعه کنید.

در این ویدئو خواکین فینیکس، بازیگر برنده اسکار جوکر، نقش مردی به نام بیو را بازی می کند که در تلاش برای رسیدن به خانه نزد مادرش، وارد ماجراجویی باورنکردنی می شود. این تریلر سناریوهای عجیب و کابوس‌واری را نشان می‌دهد که Bio باید در زمانی که با بدترین ترس‌هایش روبرو می‌شود، پشت سر بگذارد.

آری استر کارگردانی و نویسندگی فیلم Beau Afraid را بر عهده داشت. این سومین همکاری این فیلمساز با شرکت E24 است که در ساخت فیلم Heritary ایفای نقش کرده است. تونی کولت و فیلم Midsommar با بازیگری فلورانس پوگ شرکت Bio Fears، که قبلاً به نام بلوار ناامیدی شناخته می شد، به عنوان یک پرتره آشنای 10 ساله از یکی از موفق ترین کارآفرینان تمام دوران معرفی شد.

ناتان لینبازیگر موزیکال The Producers پتی لوپنبازیگر سریال Frasier امی رایانبازیگر مرد پرنده ای کایلی راجرزبازیگر سریال یلوستون پارکر پوزیبازیگر در You’ve Got Mail زوئی لیستر جونزبازیگر چگونه به پایان می رسد استیون مک کینلی هندرسونبازیگر فیلم تلماسه میشل گاندولفینیمجری که در The Many Saints of Newark ظاهر می شود، دونی منوچهبازیگر حرامزاده های بی شک و هیلی اسکوایرزبازیگری که در Moi ظاهر می شود، دانیل بلیک (I, Daniel Blake) با خواکین فینیکس در فیلم Beau Afraid همبازی خواهد شد.

بخوانید  بهترین بازی های ویدیویی سال 2023 از دیدگاه زومجی

واکین فینیکس بیشتر به خاطر بازی های تحسین شده اش در فیلم های گلادیاتور، Walk the Line، The Master، Her, You Were Never Really Here و فیلم جوکر شناخته شده است. این بازیگر آمریکایی برای بازی در فیلم جوکر برنده جایزه اسکار شد.