خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | 1gamer

در صورتی که آیتم و بسته مورد نیاز شما در فرم خرید سی پی کال اف بالا وجود نداشت، برای خرید آن لطفا با پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید. به طور کلی باید بدانید که این بازی توانسته روح رقابتی و مهیج بودن آثار شوتر اول شخص اکتیویژن را همراه خود به پلتفرم موبایل بیاورد. از آن جایی که رقابت در این اثر بسیار شدید است، بسیاری از گیمرها به دنبال ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل هستند تا بتوانند مهارت‌های خود را به سرعت افزایش دهند. خوشبختانه ترفندهای زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در ارائه عملکرد بهتر کمک کند. برای بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی خود الزاما نباید وارد سایت اکتیویژن شوید. اما در صورتی که می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید وارد سایت شده و روی گزینه Login کلیک کنید.

  • به‌این‌ترتیب هم فضای کمتری در گوشی شما اشغال می‌شود و هم بازی بدون لگ اجرا می‌شود.
  • افراد در هر سن و سالی در این اثر چند نفره و آنلاین وقت می‌گذرانند و اوقات خوشی را سپری می‌کنند.
  • بتل پس بخش ویژه‌ای از بازی برای انجام چالش‌ها و ماموریت‌های روزانه است که با به اتمام رسیدن چالش‌ها جوایزی برای شما در نظر گرفته می‌شود.
  • در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد که با خرید cp کالاف دیوتی میتوانید آن را خریداری کنید.

با خرید بتل پس می توانید با انجام هر ماموریت مقدار قابل توجهی CP در بازی دریافت کنید. برای به فعال سازی آیتم بتل پس و بدست آوردن CP در ماموریت های آن باید در ابتدا 800 سی پی بپردازید که واقعا به صرفه است. چرا که شما ویژگی ها و تجهیزات زیادی را در قبال این پرداخت به دست خواهید آورد.

بخوانید  چرا پابجی موبایل نصب نمیشود؟ بهترین راه حل ها برای نصب پابجی موبایل ماهان نت | 1gamer

بازی‌ها

شما می‌توانید بازی کالاف را به صورت رایگان دانلود و بازی کنید اما برای استفاده از آیتم‌های ویژه این بازی باید اقدام به خرید سی پی کنید تا بتوانید به همه جنبه‌های بازی دسترسی داشته باشید و یا در مود بتل پس بازی کنید. بتل پس بخش ویژه‌ای از بازی برای انجام چالش‌ها و ماموریت‌های روزانه است که با به اتمام رسیدن چالش‌ها جوایزی برای شما در نظر گرفته می‌شود. تفاوت بخش پولی و رایگان در این است که در بتل پس رایگان از 100 بخش تنها به تعداد کمی از آن‌ها دسترسی داریم و بتل پس پولی هم تنها برای افرادی که اکانت پریمیوم را دارند در دسترس است و با خرید سی پی می‌توانند وارد این بخش شوند و بازی کنند. جوایز شامل کارت‌های رایگان سلاح XP، اعتبار، پوسته شخصیت‌ها، پوسته‌های سلاح و موارد دیگر است. با طی کردن رتبه‌های بالا می‌توانید تفنگ تهاجمی کمیاب Type 25 – Pinstripes را بدست آورید. با این تفاسیر اگر شما هم به دنبال استفاده از امکانات این بتل رویال محبوب هستید، می‌توانید با خرید سی پی از این قابلیت بهره‌مند شوید.

دیدگاه کاربران

با کلیک روی اسم او، درخواست دوستی برای دوست شما ارسال خواهد شد و بعد از قبولی مجله خبری یک گیمر به صورت مشترک در مسابقات مختلف شرکت کنید. از نظر کاربران کالاف دیوتی موبایل قطعا یکی از برترین بازی‌های سبک شوتر است که تا کنون منتشر شده است. بازی کالاف دیوتی توانسته در تمام فروشگاه‌های معتبر میانگین نمرات بسیار بالایی دریافت کند.

نصب دیتا و به‌روزرسانی‌های جدید کالاف دیوتی موبایل

این شرکت با همکاری شرکت سازنده بازی به نام Tencent studio که نقش مهمی در ساخت بازی های چند نفره آنلاین مانند پابجی موبایل, فورتنایت و موبایل لجند در پلتفرم موبایل دارد شروع به ساخت بازی کرد. که در ابتدا این بازی برای پی سی و پلتفرم های پلی استیشن طراحی شد، سپس نسخه موبایل به وجود آمد. تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

بخوانید  خرید 80 سی پی کالاف دیوتی ویکتور شاپ بهترین سایت خرید جم و محصولات موبایل | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر