خرید 80 سی پی کالاف دیوتی ویکتور شاپ بهترین سایت خرید جم و محصولات موبایل | 1gamer

علاوه‌بر تمام حالت‌های ثابت بازی، یک سری حالت‌های ویژه نیز وجود دارند که همیشگی نیستند. این حالت‌ها ممکن است برای چند روز یا چند هفته وجود داشته باشند و سپس ناپدید شوند. مأموریت‌های این قسمت نیز که زیر مجموعه حالت multiplayer‌ هستند، با تغییر فصل‌های بازی، عوض می‌شوند.

  • اگر مدل گوشی شما در لیست بالا موجود نبود ؛ از طریق کامنت این موضوع را اطلاع دهید تا اضافه شود.
  • در این حالت نمی‌توانید با لود اوت دلخواه‌تان بازی را آغاز کنید و امکان رسپاون شدن به این راحتی‌ها وجود ندارد و همچنین شما با محیط بزرگتری مواجه خواهید شد.
  • بعد از ریلیز شدن این بازی مهیج برای موبایل و بالا رفتن مخاطبان آن، رقابت بین گیمرهای بازی به شدت بالا گرفت.
  • البته بدست‌آوردن بعضی از Camoها بسیار سخت است و باید مأموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها پشت سر بگذارید.
  • سپس فرم خرید سی پی با ایدی یا عادی کالاف موبایل متناسب با نوع اتصال خود به بازی را تکمیل کنید و اطلاعات خود را کامل و با دقت وارد نمایید.

نقشه جدید فصل ۱۰ کالاف دیوتی موبایل Crossroads نام دارد که قبلاً آن را در بلک آپس کلد وار دیده بودیم. هر بازی نیاز به یکسری از ایتم های ویژه دارد تا بتوان در آن بازی به خوبی انجام وظیفه کرد. بازی کالاف موبایل توسط شرکت اکتیویژن در سال ۱۳۹۸ برای پلتفرم‌های موبایل به بازار عرضه شد. در صورتی که تجربه بازی آن را در پلتفرم های دیگر یا کامپیوتر را داشته باشید قطعا در سرور های آنلاین و نقشه های بیشمار آن رقابت تنگاتنگ با میلیون ها گیمر از سراسر دنیا را تجربه کرده اید. بعد از ریلیز شدن این بازی مهیج برای موبایل و بالا رفتن مخاطبان آن، رقابت بین گیمرهای بازی به شدت بالا گرفت.

بخوانید  کالاف دیوتی وارزون تاریخچه شرکت و بازی | 1gamer

خرید جم بازی Clash Mini

در واقع اگر قصد خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل را دارید، با توجه به محدودیت­های موجود برای این بازی در ایران، لازم است که خرید خود را با دقت بالا و از فروشگاه­های معتبر در حوزه گیفت کارت و ارزهای مخصوص بازی­ها انجام دهید. بسیاری از بازیکنانی که علاقه‌مند هستند محیط بازی حرفه ای‌تر و زیباتری را تجربه کنند و همچنین با سرعت در میان رقبا پیشرفت کنند، با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و تهیه تجهیزات گوناگون جایگاه ویژه‌ای برای خود در بین رقبا فراهم می‌کنند. امکان شخصی سازی شخصیت ها هم به شما کمک میکند ویژگی های شخصیت خود را بالا ببرید و بتوانید حرفه ای تر به مبارزه بپردازید. برای بهره مند شدن از این قابلیت باید از سی پی کالاف دیوتی استفاده کنید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت مناسب می توانید از این صفحه اقدام نمایید.

دسترسی به محتویات هر فصل در یک مدت زمان محدود

شما مجله خبری یک گیمر مشاهده کنید که قیمت سی پی کالاف در این سایت‌ها ببینید؛ در نتیجه با هزینه‌ای معقول مقدار سی پی مورد نیاز خود را تهیه کنید. یکی از بهترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، سایت دیاموند لند است که می‌توانید با خیالی راحت، اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل مورد نیاز خود با قیمت مناسب تهیه کنید. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد که با خرید cp کالاف دیوتی میتوانید آن را خریداری کنید.

بخوانید  مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44462

حالت بتل رویال حسی یک بازی کاملا متفاوت را نسبت به Call of Duty Mobile می‌دهد. در این حالت نمی‌توانید با لود اوت دلخواه‌تان بازی را آغاز کنید و امکان رسپاون شدن به این راحتی‌ها وجود ندارد و همچنین شما با محیط بزرگتری مواجه خواهید شد. علاوه بر این، باید بدانید که بازی در این حالت بیشتر از بخش چند نفره تکنیک محور است. گرچه Alcatraz فضایی کوچکتر را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که بیشتر به بخش چند نفره شباهت دارد. گیمرهای عزیز می‌توانند با تکیه بر فروشگاه ایران موجو، بهترین تجربه بازی را برای خود رقم بزنند.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر