خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ️【Cp ارزان قیمت】شارژ در 3 دقیقه! | 1gamer

بازی کال اف دیوتی Mobile برای هر دو نسخه اندروید و Ios عرضه شده است که بازیکنان قادر هستند بازی COD را برای انواع گوشی ها دانلود کنند. برنامه‌ی Settings را باز کنید؛ گزینه‌ی General و پس از آن Software Update را انتخاب کنید. در صورتی که آپدیتی در دسترس بود، آن را اعمال کنید(توجه کنید که برای آپدیت شدن دستگاه باید حتماً به یک شبکه‌ی وای فای متصل باشید) پس از آپدیت‌ شدن آیفون وارد کال اف دیوتی شوید. بی برو برگرد این مدل در جایگاه خود بهترین گوشی برای کالاف محسوب می‌شود. در واقع توانایی اجرای کالاف در این گوشی به صورتیست که اگر گرافیک بازی را روی High تنظیم کنید، می‌توانید به میانگین سرعت اجرای ۶۰ فریم در هر ثانیه دست یابید.

  • کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومجی تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
  • طوفانی استوایی به راه افتاده است و نقشه‌هایی با ظاهری زیبا و گرافیکی فوق‌العاده جذاب رونمایی شده‌اند.
  • در صورت قبول درخواست، شرکت اکتیویژن آدرس کاملا جدیدی برای وارد شدن شما به اکانت خود، می‌فرستد که باید از این اطلاعات حفاظت و مراقبت کنید.
  • موجو شاپ خرید های cp کالاف شما را به صورت فوری و در طی زمان کمتر از 30 دقیقه برای شما انجام می دهد.
  • شما می‌توانید برای به دست آوردن کارت‌های اسلحه افسانه‌ای و تجهیزات خاص بازی کالاف دیوتی، به میزان مورد نظر خود سی پی بخرید.
  • ؛ اما دل‌نگران نباشید، کافیست یک نرم افزار تغییرip بر گوشی خود نصب کنید تا در پروسه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل شما کمک کند.
بخوانید  Call of Duty Mobile Season 1 برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

تعداد اعضای خانواده فارس گیمر تا به امروز بیش از 70 هزار نفر بوده است. فارسروید به عنوان بروزترین مرجع اندروید بروزرسانی ها را همزمان با انتشار در گوگل پلی عرضه می کند و قادرید به محض دیدن پیام بروزرسانی به این صفحه مراجعه کرده و بازی را با یک کلیک و اینترنت نیم بها دریافت کنید. نسخه۱.۰.۳۷آخرین بروزرسانی۱۴۰۱/۱۰/۲۴تعداد دانلود۱۰ میلیونامتیاز۴.۸تعداد نظرات۵۳۳,۵۵۰حجم۶۱ مگابایتنوع بازی اندرویدی دسته‌بندی اکشن سازنده Activision Publishing, Inc. با خرید این بتل پس‌ها می‌توانید شخصیت‌های اپیک بازی، تجهیزات انحصاری و آیتم‌های مختلفی را بخرید. بتل پس‌های رایگان در هر فصل از بازی تغییر می‌کنند و به صورت محدود ارائه می‌شوند که به عنوان جایزه در طول بازی به افراد داده می‌شود.

مودهای آنلاین بازی کالاف دیوتی موبایل

اما با خرید این ارز از سایت‌های معتبر، می‌توانید با سلاح‌های شخصی‌سازی شده در بازی حضور داشته باشید و از همان ابتدا خود را به عنوان یک بازیکن برتر معرفی کنید. نکته‌ای که درباره این بازی وجود دارد این است که در بازی کالاف دیوتی موبایل، برخی آیتم‌ها مانند UAV وجود دارند که نمونه آن‌ها را در بازی‌های دیگر نمی‌بینیم. شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، اقدام به استفاده از این آیتم‌ها کنید.

پابجی موبایل

انتخاب بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل برای مولتی پلیر و اعمال کردن اسکین دلخواه روی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برنده شدن در بازی کال آف دیوتی موبایل (بخش رقابت آنلاین و نه بتل رویال) بیش از هر چیز به مهارت شما در استفاده از سلاح‌های مختلف، سرعت‌العمل نشانه‌گیری و شلیک و در نهایت تحلیل حریف و توانایی بازی تیمی بستگی دارد. اگر تازه‌کار هستید و هنوز تفنگ‌ها زیادی به‌دست نیاورده‌اید، صبور باشید و سعی کنید که نشانه‌گیری و شلیک دقیق را تمرین کنید (البته بازی شما را با بازیکنانی که هم‌سطحتان هستند جفت می‌کند). بعد از این که کاراکترهای جدید را باز کردید، باید شناخت مناسبی از تفنگ‌ها پیدا کرده و برای هر استراتژی بازی کردن یکی از کاراکترها را شخصی‌سازی کنید. مثلاً یکی از کاراکترها باید برای نبرد نزدیک و تن به تن طراحی شود و نیاز به سلاحی قوی و با برد نزدیک مثل شاتگان یا SMGهایی با نرخ آتش بالا دارد. کاراکتر می‌تواند نقش پشتیبانی داشته و هم‌تیمی‌هایش را پوشش بدهد و برای این کار باید از یک اسلحه تک تیرانداز استفاده کند.

بخوانید  خانه معما قم با 16 درصد تخفیف | allescape

خرید 10800 CP ( پلی پوینتی و فوری )

شاید بتوانیم لقب مجله خبری یک گیمر بازی اکشن تفنگی و شوتر را به بازی کالاف موبایل بدهیم. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز، ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند. شما چقدر کالاف دیوتی موبایل را می‌شناسید؟ تجربه بازی با این گیم را دارید؟ در ادامه حتما همراهمان باشید، چون قرار است همه چیز این بازی را با هم بیرون بکشیم. COD Mobile به عنوان یکی از پردانلودترین بازی‌های سال ۲۰۲۲، اکنون در جایگاه بی‌بدیل برترین FPS موبایل قرار گرفته است. فرنچایز کالاف دیوتی تا سال ۲۰۱۹ که اولین عنوان موبایلی خود را عرضه کرد، صرفا اقدام به عرضه نسخه‌های مخصوص پی‌سی و کنسول کرده بود اما اکنون علاوه بر آن، در جامعه‌ای میلیونی و رویدادهای نفس‌گیر eSport حضور چشمگیری دارد. اگر شما هم طرفدار COD Mobile هستید و به دنبال بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای تجربه‌ای حرفه‌ای و روان می‌گردید، با ادامه این مقاله از ویجیاتو همراه باشید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر