تاریخ انتشار قسمت های جدید انیمه Frieren: Beyond Journey's End


Crunchyroll تاریخ انتشار قسمت های جدید انیمه Frieren: Beyond Journey's End را در قالب قسمت دوم با انتشار تریلر تایید و اعلام کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش قسمت دوم انیمه Frieren: Beyond Journey's End اعلام شد. این انیمه مورد تحسین منتقدان اکنون قرار است در اوایل سال 2024 برای قسمت های جدید بازگردد و طبق گفته Crunchyroll، قسمت های جدید Frieren: Beyond Journey's End در تاریخ 5 ژانویه (15 دسامبر) پخش خواهد شد. در ضمن تریلر قسمت دوم این انیمه نیز منتشر شده است که می توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید.

تریلر قسمت دوم انیمه Frieren: Beyond Journey's End از یوتیوب

قسمت اول انیمه Frieren: Beyond Journey's End در 16 قسمت تولید و پخش شد و ظاهرا قسمت دوم آن ظاهراً 12 قسمتی است. علاوه بر این، آهنگ تم ابتدایی قسمت دوم این انیمه Hareru (آفتابی) نام دارد که توسط Yorushika خوانده شده است. Anime Frieren: After the End of the Journey اقتباسی از مانگایی به همین نام توسط Kanhito Yamada و Tsukasa Abe است که اولین نسخه آن در سال 2020 پخش شد و تاکنون 12 قسمت از مانگا نوشته و پخش شده است. و داستان مانگا ادامه دارد.

کیچیرو سایتو کارگردانی و توموهیرو سوزوکی فیلمنامه فریرن: فراتر از پایان سفر را می نویسد. Madhouse سازنده انیمه Hunter × Hunter و انیمه Overlord مسئولیت ساخت این انیمه را بر عهده داشته است. انیمه Frieren: Beyond Journey's End داستان یک پادشاه شیطان شکست خورده و گروهی از قهرمانان پیروز را دنبال می کند که به سرزمین خود باز می گردند و سفر 10 ساله خود را قبل از جدا شدن از یکدیگر شرح می دهند. جادوگر فرین، قهرمان هیمل، کشیش هایتر و ایزن جنگجو چهار نفر از اعضای این گروه هستند که باید خداحافظی کنند.

بخوانید  The Exorcist: Believer اولین فیلم را در CinemaCon 2023 دریافت می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر