حالت اره برقی دیوانه و سلاح های مخفی را در نسخه ی نمایشی Resident Evil 4 باز کنید

نسخه ی نمایشی Resident Evil 4 Chainsaw مزه ای شبح آور است از آنچه انتظار می رود زمانی که تجربه کامل بقای ترسناک در هفته آینده در 24 مارس روی رایانه شخصی و کنسول عرضه شود. نسخه ی نمایشی بسیار کوتاه است، اما خوشبختانه رازهایی را برای شما پنهان می کند که کشف کنید. برای شروع، حالت سختی انحصاری خود را دارد.

در داخل این منطقه شما یک صندوقچه حاوی TMP و مهمات زیادی پیدا خواهید کرد تا به شما در مبارزه با دهکده آلوده کمک کند. TMP بهترین سلاح در این نسخه نمایشی است، زیرا سرعت شلیک بالایی دارد، بسیار پایدار است و به طرز شگفت آوری دقیق است.

شاید این دو سلاح مخفی همان چیزی باشد که شما برای گذر از حالت Mad Chainsaw Mode به آن نیاز دارید.

مانند اکثر تفنگ های بازی های ویدئویی، این سلاح از فاصله نزدیک ویرانگر است. با این حال، فقط تعداد انگشت شماری پوسته برای بارگذاری دارد، بنابراین می‌خواهید هنگام استفاده از آن، هر شلیک را حساب کنید. شما همچنین می توانید یک نارنجک دستی را در ویترین کنار آن پیدا کنید.

برای سلاح مخفی دیگر نسخه ی نمایشی Resident Evil 4 Remake، می خواهید سبک سفر کنید. پس از فرار از اولین کلبه و برخورد با روستاییان در طول مسیر، با دروازه روستا روبرو می شوید. اینجاست که همه چیز پیچیده تر می شود. شما می‌خواهید موجودی خود را باز کنید و قبل از مرور آن، همه چیز را از کیف لئون خالی کنید.

این حالت که Mad Chainsaw Mode نام دارد، بازی را بسیار سخت‌تر می‌کند و برای افراد ضعیف مناسب نیست. هفته گذشته فرض بر این بود که حالت به شانس محدود می شود، اما اکنون راه آسان تری برای باز کردن قفل آن وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که “بازی اصلی” را برجسته کرده و کد زیر را وارد کنید: L1 + R1 را نگه دارید، فشار دهید، بالا، چپ، پایین، راست، مربع، مثلث، دایره، X، X.

بخوانید  برنامه ای برای انجام ماموریت غیرممکن 9 با تام کروز وجود دارد

اگر برایتان مهم نیست که از میان انبوهی از روستاییان تشنه به خون عبور کنید، اسلحه ساچمه ای ساده ترین است. فقط از کنار آتش بگذرید و در سمت چپ، خانه ای با در باز را می بینید. از روی نرده بپرید یا مستقیماً از ورودی بدوید و پس از اینکه مرد اره برقی کپکام در بیرون ظاهر شد، از پله ها بالا بروید و یک تفنگ ساچمه ای را در یک ویترین خواهید دید.

نسخه ی نمایشی RE 4 همچنین قدرت شلیک بیشتری را در دهکده آلوده خود پنهان می کند. دو اسلحه برای گرفتن در دمو وجود دارد که هر کدام پیشرفت قابل توجهی نسبت به سلاح گرم معمولی لئون کندی دارند. در هنگام دویدن مادام العمر می توان یک تفنگ ساچمه ای پیدا کرد، و اگر به اندازه کافی زیرک هستید، می توانید یک مسلسل تاکتیکی نیز بگیرید که می تواند روستاییان آلوده را بجود. اینجا جایی است که می توانید هر دو را پیدا کنید.

در حالی که چیزی جز لباس در پشت خود ندارید، لئون را به دهکده راهنمایی کنید و پس از اینکه پلیس دوم با مرگ وحشتناکی روبرو شد، از این مسیر به سمت راست بروید. مراقب روستاییان باشید تا شما را تعقیب کنند، در بالای این مسیر به چپ بپیچید و وارد گودال باز شوید. اگر اقلامی بر روی خود داشته باشید، چاه قفل و غیرقابل دسترسی خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر