مارولز Midnight Suns در حال حاضر زیر 30 دلار است



Marvel’s Midnight Suns هم اکنون با کمترین قیمت در تمامی پلتفرم ها در دسترس است. نسخه PC ارزان‌ترین نسخه آن است که تنها 26.10 دلار است بازی مرد سبز. اگر از GMG خرید کنید، یک کلید Steam دریافت می‌کنید که می‌تواند فوراً بازخرید شود. نسخه های ایکس باکس و پلی استیشن RPG تاکتیکی به 40 دلار کاهش یافته است بهترین خرید. آمازون همچنین پیشنهاد 40 دلاری دارد، اما فقط برای PS5 در دسترس است.

نسخه Legendary Edition 100 دلاری Midnight Suns نیز تخفیف زیادی دریافت کرد. THE نسخه PC فقط با قیمت 43.50 دلار در دسترس است. در حالی که نسخه های فیزیکی برای Xbox سری X و PS5 در بهترین خرید 60 دلار هستند.

برخلاف بازی‌های Firaxis XCOM، جنبه تاکتیکی Midnight Suns ساختمان عرشه را با استراتژی‌های انعطاف‌پذیرتر ترکیب می‌کند و به مبارزات اجازه می‌دهد بین تخیل‌های قدرت هیجان‌انگیز و رقابت‌های پرتنش با برخی از بدترین شرورهای جهان جابه‌جا شوند. دنیای مارول.

جردن رامی در نقد و بررسی Marvel’s Midnight Suns در GameSpot نوشت: «داستانی در مورد قدرت دوستی بین گروهی از افراد نامتناسب که از طریق جنگ به اندازه داستان‌های اجتماعی سنتی شکل گرفت و تقویت شد. هدف Midnight Suns ترکیب ایجاد رابطه با لحظات نقش‌آفرینی به یاد ماندنی است و نتیجه یک عنوان مبارزه تاکتیکی نوبتی است که توسط شخصیت‌های جالب هدایت می‌شود.

Midnight Suns مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و طبق گفته سایت خواهر GameSpot متاکریتیک، یکی از بهترین بازی های RPG سال بود. Midnight Suns قبلاً محتوایی را پس از عرضه دریافت کرده است، از جمله دو قهرمان جدید: Deadpool و Venom. Morbius و Storm نیز امسال به بازی اضافه خواهند شد. محتوای افزودنی در نسخه Legendary فوق الذکر گنجانده شده است.

بخوانید  بررسی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 از نگاه رسانه‌های بزرگ فناوری

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر