پروژه بعدی Naughty Dog Isn’t The Last Of Us 3

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

دراکمن ادامه می دهد که بازی چندنفره Last Of Us که هنوز نامش فاش نشده است، «عنوان بزرگ بعدی ما» است، بنابراین احتمالاً پروژه ای که او نمی تواند توصیف کند، عنوان اصلی است که پس از این خروج خواهد آمد.

اکنون که فصل اول اقتباس The Last Of Us شبکه HBO به پایان رسیده است، همه در این فکر هستند که آیا Naughty Dog با انتشار یک بازی دیگر از موفقیت اصلی این فرنچایز بهره خواهد برد یا خیر. یه جورایی خنده دارنیل دراکمن، مجری و یکی از خالقان Last Of Us، تبلیغات احتمالی Last Of Us Part 3 را تایید کرد، اما گفت که Naughty Dog قبلاً برای بازی بعدی خود تصمیم گرفته است.

دراکمن در مورد فرآیند خلاقانه Naughty Dog، پس از توضیح اینکه چقدر خوش شانس استودیو موفق است که می تواند پروژه های مبتنی بر اشتیاق را انتخاب کند، گفت: «در پایان هر پروژه، ما عمداً چندین پروژه مختلف را بررسی می کنیم. “بعضی از آنها می‌توانند دنباله‌ای باشند، و سپس یک سری ایده‌های جدید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

بخوانید  بازیگران سریال فرار از زندان الان چه می‌کنند؟

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

او ادامه داد: می دانم که طرفداران واقعاً The Last Of Us Part III را می خواهند، من همیشه در مورد آن می شنوم. “تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما در حال حاضر در پروژه بعدی خود هستیم، تصمیم قبلا گرفته شده است. نمی توانم بگویم که چیست، اما این روندی است که ما طی کردیم.”